Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min manuelle periode er hermed avslutta. Fryktelig tungvindt, og jeg kan ikke si det tilførte meg noe annet enn frustrasjon over å miste verdifulle øyeblikk.

 

Ok. Det var min første selvpålagte M-periode. Neste prosjekt blir kanskje en annen form for M-prosjekt, M for minimalisme.

 

Denne mannen, Godfrey DiGiordi inspirerer meg. Jeg tviler ærlig talt på at jeg noen gang når opp til knehøyde på ham, men allikevel. Han går daglige photowalks, jobber tilsynelatende veldig intuitivt, men tydeligvis allikevel målretta og bevisst. Jeg har ikke sansen for mye av bildene hans, men beundrer sansen for å forenkle. Tanken er at denne sansen er noe som kan oppøves, gjennom å sette meg selv i minimalistmodus med jevne mellomrom.

 

Noen som har noen tanker om en slik filosofi?

 

Mvh Vinglepetter :)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Lensbaby, er det no å ha?

 

Lensbaby er morsomt leketøy det. Fin sak for å få tilbake lekelysten med kamera igjen en gang i blant, om ting har blitt litt for seriøst en stund.

 

Har endelig fått en Lensbaby Composer til test, så det kommer en test om en stund. Først er det imidlertid andre ting, som D3x, K-m og ferie.

 

Kan få kjøpt en splitter ny Lensbaby Orginal for 400kr.. Bør jeg får får den eller? (koster 900 i butikk)

Lenke til kommentar
Det flammekasterbilde så jeg på photosight.

Jeg mener nesten helt sikkert at jeg så det på bildekritikken her på forumet.

 

Var et lignende med i første runde av nattkonken. Veldig likt, men ikke helt.

Er ikke samme bildene nei. har sett begge og husker godt det som lå på BK her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...