Simon Aldra Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gratulerer, ja. Måtte du ha bedre tid enn meg. For moro skyld, noen som skal på DOK09 her? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Vel, så var MP-E'n min kansellert igjen. Jeg har egentlig ikke noe håp om å få den til en akseptabel pris, så derfor ser jeg meg om etter andre løsninger. Jeg har en 100mm f2.8 makro, som har 58mm filterdiameter. Det samme har min 50mm f1.4, så da burde det være en smal sak å reversere 50'n frempå 100mmeren - hvis jeg bare får fatt i en festering til det. jeg trodde det skulle være lett, siden diameteren er den samme, men der tok jeg visst feil. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i en 58mm venderring jeg kan bruke? EDIT: Komdævæekk, Leif! Endret 12. mars 2009 av Aetius Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Er det uv filter til Tokina 10-17mm? Edit: Er det no størrelse på de? Endret 12. mars 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Aetius: Hva med denne? Litt billigere enn MP-E. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Aetius: Hva med denne? Litt billigere enn MP-E. Akrobat det jeg var ute etter. Vi har samme objektivene her på jobb, og en kjapp test viser at effekten blir temmelig ekstrem, selv uten mellomringer. Heh, ti tusen kjappe spart. Tusen takk, Arnie! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Gratulerer, ja. Jo takk (det samme til dere andre). Tror jeg må ta en liten prat med deg som snarest, men det kan jeg ta via PM. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Morsomt at FD liker meg Skal fotografere når 1000 km kjørerne kommer inn til Alta i dag. Kanskje jeg får møte Lars Monsen Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Første "skikkelige" lønning på ny arbeidsplass. Yay! 18000 utbetalt i dag.. Bare så synd at nesten alt går til bil.. :/ Ingen her som vet om en billig mellomformatforstørrer, eventuelt hvilke merker man bør lete etter? Sånn i tilfelle det blir penger til overs etter bilreparasjonene.. Edit: Gratulerer til k.n.b. Endret 12. mars 2009 av Karl-Peder Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Lensbaby, er det no å ha? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er det uv filter til Tokina 10-17mm? Edit: Er det no størrelse på de? Får nok ikke noe UV-filter på den dessverre. Ville uansett ikke gått, siden objektivet er for vidt. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Okidoki Noe ekstrautstyr man kan få på den? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Egentlig ikke peiling, må nesten høre hva som er å få først (noen penger jeg har lyst til å svi ) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Morsomt at FD liker meg Skal fotografere når 1000 km kjørerne kommer inn til Alta i dag. Kanskje jeg får møte Lars Monsen Kult.. blitt fotograf for dem fast fremover da? Det er jo mye som skjer i Alta, er det ikke? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det skjer ivertfall noe Men om de vil at jeg fast skal fotografere for dem, får tiden vise. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Lensbaby, er det no å ha? Lensbaby er morsomt leketøy det. Fin sak for å få tilbake lekelysten med kamera igjen en gang i blant, om ting har blitt litt for seriøst en stund. Har endelig fått en Lensbaby Composer til test, så det kommer en test om en stund. Først er det imidlertid andre ting, som D3x, K-m og ferie. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har lyst på den nye iPod shuffle! Men jeg har jo den nyeste nanoen, så trenger ikke. Men.vil.ha. Den var jo dritrå da Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Stakar. Er det slitsomt å teste D3x? Jeg har lyst på den nye iPod shuffle! Men jeg har jo den nyeste nanoen, så trenger ikke. Men.vil.ha. Den var jo dritrå da Nei, den er ubrukelig. Microsoft Sam til hver sang er jo bare elsk... Når jeg så videoen først trodde jeg nesten det var en parodi. Makan til lite brukervennlig produkt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg skjønner ikke hva man skal med den låt-oppleseren. Alle vet vel hva de hører på etter ti sek av en låt. Annet enn det kunne jeg tenkt meg en til jogging, men har jo allerede en iPod Touch 2G og forrigegenerasjons Nano, så det får vel være nok Har ikke så mye penger at det gjør noe heller, nettopp kjøpt nevnte iPod Touch, samt harddisk og skrutrekkere til 900 spenn, i tillegg til konsertbillett til Underoath (!!!! YESDA : D !!!!!!), samt at det ser ut til at jeg må begynne å spare til Hove. btw: sn0dig, du er 90-kull right? Isåfall, går du ikke VGS? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har lyst på den nye iPod shuffle! Men jeg har jo den nyeste nanoen, så trenger ikke. Men.vil.ha. Den var jo dritrå da Blir vel ikke så svindyr? Så kan jo kjøpe den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå