Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, så var MP-E'n min kansellert igjen. Jeg har egentlig ikke noe håp om å få den til en akseptabel pris, så derfor ser jeg meg om etter andre løsninger. Jeg har en 100mm f2.8 makro, som har 58mm filterdiameter. Det samme har min 50mm f1.4, så da burde det være en smal sak å reversere 50'n frempå 100mmeren - hvis jeg bare får fatt i en festering til det. jeg trodde det skulle være lett, siden diameteren er den samme, men der tok jeg visst feil.

 

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i en 58mm venderring jeg kan bruke?

 

EDIT: Komdævæekk, Leif!

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Første "skikkelige" lønning på ny arbeidsplass. Yay! 18000 utbetalt i dag.. Bare så synd at nesten alt går til bil.. :/

Ingen her som vet om en billig mellomformatforstørrer, eventuelt hvilke merker man bør lete etter? Sånn i tilfelle det blir penger til overs etter bilreparasjonene.. :p

 

Edit: Gratulerer til k.n.b. :)

Endret av Karl-Peder
Lenke til kommentar
Lensbaby, er det no å ha?

 

Lensbaby er morsomt leketøy det. Fin sak for å få tilbake lekelysten med kamera igjen en gang i blant, om ting har blitt litt for seriøst en stund.

 

Har endelig fått en Lensbaby Composer til test, så det kommer en test om en stund. Først er det imidlertid andre ting, som D3x, K-m og ferie.

Lenke til kommentar

Stakar. Er det slitsomt å teste D3x? :p

 

Jeg har lyst på den nye iPod shuffle! :p

Men jeg har jo den nyeste nanoen, så trenger ikke.

Men.vil.ha.

Den var jo dritrå da :p

Nei, den er ubrukelig. Microsoft Sam til hver sang er jo bare elsk...

 

Når jeg så videoen først trodde jeg nesten det var en parodi. Makan til lite brukervennlig produkt.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva man skal med den låt-oppleseren. Alle vet vel hva de hører på etter ti sek av en låt. Annet enn det kunne jeg tenkt meg en til jogging, men har jo allerede en iPod Touch 2G og forrigegenerasjons Nano, så det får vel være nok :p Har ikke så mye penger at det gjør noe heller, nettopp kjøpt nevnte iPod Touch, samt harddisk og skrutrekkere til 900 spenn, i tillegg til konsertbillett til Underoath (!!!! YESDA : D !!!!!!), samt at det ser ut til at jeg må begynne å spare til Hove.

 

btw: sn0dig, du er 90-kull right? Isåfall, går du ikke VGS?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...