Anew Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 men i heite folkens - nå må dere slutte å bruke så jævlig mye penger på glass! Jeg får jo heftige mindreverdighetskomplekser. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 men i heite folkens - nå må dere slutte å bruke så jævlig mye penger på glass! Jeg får jo heftige mindreverdighetskomplekser. Du er ikke alene. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg fikk mitt første forsidebilde i dag :-) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ingen som tilfeldigvis vil lese min diktanalyse av "Det er den draumen" av Hans H. Hauge? Overasket over at jeg klarte å få meg til å gjøre det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Olav H. Hauge meiner du? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg fikk mitt første forsidebilde i dag :-) Ikke verst. Grattis! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, det stemmer. Står det i Word-dokumentet i hvertfall. Bare en liten typo. Var allerede to H-er i navnet der så. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg fikk mitt første forsidebilde i dag :-) Ikke verst. Grattis! Takk. Lenke til kommentar
arela Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bra å komme på forsiden, men det fortjener jaggu de som gir seg i kast med en slik tur. Er det ikke 100mil de skal dra før de er i mål? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bra å komme på forsiden, men det fortjener jaggu de som gir seg i kast med en slik tur. Er det ikke 100mil de skal dra før de er i mål? Jo Men Arnt Ola Skjerve vant 50 mila i dag. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 men i heite folkens - nå må dere slutte å bruke så jævlig mye penger på glass! Jeg får jo heftige mindreverdighetskomplekser. Sant. Bare gleder meg til dimmepengene mine ruller inn på kontoen min i sommer - da skal glass handles. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bare gleder meg til dimmepengene mine ruller inn på kontoen min i sommer - da skal glass handles.Krystallglass til sjampis? Det er en god investering. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bra å komme på forsiden, men det fortjener jaggu de som gir seg i kast med en slik tur. Er det ikke 100mil de skal dra før de er i mål? Jo Men Arnt Ola Skjerve vant 50 mila i dag. Følger du heile FL eller? Skulle gjerne vore der oppe i år, ettersom det er ganske mange kjente som stiller. Det er jo også veldig gøy å ha muligheita til å ta bilder av så mange toppidrettsutøvarar på ein gong.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Grats, stonhans. Jeg er på forsiden for første gang i dag... (nettutgaven av et fagblad) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bare gleder meg til dimmepengene mine ruller inn på kontoen min i sommer - da skal glass handles.Krystallglass til sjampis? Det er en god investering. Hehe. Avholdsmann, så ikke for min del. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Bra å komme på forsiden, men det fortjener jaggu de som gir seg i kast med en slik tur. Er det ikke 100mil de skal dra før de er i mål? Men det Jo Men Arnt Ola Skjerve vant 50 mila i dag. Følger du heile FL eller? Skulle gjerne vore der oppe i år, ettersom det er ganske mange kjente som stiller. Det er jo også veldig gøy å ha muligheita til å ta bilder av så mange toppidrettsutøvarar på ein gong.. Jeg prøver å følge med så godt jeg kan Selvom jeg egentlig ikke har noe interesse for løpet. Men det er bra å holde seg oppdatert. Grats, stonhans. Jeg er på forsiden for første gang i dag... (nettutgaven av et fagblad) Takk Hvilket fagblad? Endret 9. mars 2009 av stonhans Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kor i helsike har det vorte av Contact Sheet i CS4? :---S Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Output-modulen i Bridge, eventuelt last ned plugin: http://help.adobe.com/en_US/Photoshop/11.0...2263F3A51D.html Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva skulle vi gjort uten Torbjørn? Synes han spretter opp fra intet så fort det er spørsmål om Adobe. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Takk Hvilket fagblad? www.tu.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå