von-schnellfahrer Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg er også keen på Sigma 150. Tamron 180mm hadde også vært digg. Lett å skremme vekk dyra med 105mm. Og nå som jeg har 70-200VR trenger jeg ikke 105VR til portretter lenger... Ja, nytter ikke å løpe bort til en flue når man ser èn... Misunner Canon for den der ass! For optikken? finnes ikke den i nikon Endret 8. mars 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ja.. Har kikket litt på den å, men Sigma´n frister mest. Sigma'en er laget for mindre sensorer, så det er vel no go for ditt hus - om du ikke ønsker å sette den i DX-modus. Tror du blander DG med DC nå, Marius. Det var heller en liten lesefeil på fotovideo. Er med nå. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er også keen på Sigma 150. Tamron 180mm hadde også vært digg. Lett å skremme vekk dyra med 105mm. Og nå som jeg har 70-200VR trenger jeg ikke 105VR til portretter lenger... Sigma sin 180 skal være virkelig bra, hevder mange. Også til vanlig telebruk. Skader ikke akkurat med en makro som og egner seg til andre ting. Nevner dette, bare for å gjøre valget enda litt vanskeligere Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Sant det. Glemte helt Sigma 180. Har liksom ikke vært så mye borti den. Nå vet jeg ikke hvor aktuelt dette er da, men jeg ønsker å satse litt mer på makro til sommeren. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Nå ble jeg faktisk utrolig keen på Sigma 180. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Aasmund, vil denne fungere? http://www.kaffebrus.com/blixtkabel-pc-syn...l-35mm-162.htmlEller kan man få bedre og kanskje mer pålitelig eller spiller ikke det noen rolle egentlig på sånne kabler? Vil tro de funker, men ikke siter meg på det. Vil ikke forundre meg om det er en sånn en jeg faktisk bruker nå. Du kan spørre ZoDZ;) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Skjønner virkelig ikke hvorfor PW ikke bruker minijack. Heller en pokkers miniphone som egentlig kun er en forkorta minijack. Bare for å tjene penger på egne kabler. Argh! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Skjønner virkelig ikke hvorfor PW ikke bruker minijack. Det kan enkelt besvares ved å sitere "IceFox" her på forumet: Bare for å tjene penger på egne kabler. Argh! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Cybersync ftw atter en gang. Fatter ikke hvorfor folk kjøper PW istedet?? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Er som Photoshop - en industristandard. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Aaahahha! Hadde det enda vært musikkvideoen... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hahahha.. ehm.. den ble tilfeldigvis lagt til Spotify-spillelisten min. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hørte jeg spotify? Hørte jeg invite? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 http://spotify.mikromann.net/ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg kjennern best så jeg har førsteprioritert! oh, link^^ Spotify er genialt Endret 8. mars 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Mens vi venta på hundene tok jeg nevøene med på stadioncross. Og tok litt over 600 bilder av hoppende skutere.. alle ble undereksponert. Jeg kan ikke ta bilder.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Snøen som lurer lysmåleren Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Snøen som lurer lysmåleren Så mange ganger som jeg har lest akkurat det, og så mye som jeg har vasa rundt i snø, burde gjort at jeg tenker på det når jeg står der.. men jeg gjør altså ikke det.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Snø i bildeflata = sjekke eksponering, så dobbelt og trippelsjekke. Ingen lysmålere takler snø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå