stonhans Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 .....Hvor i Finnmark bor du? Sjeldent jeg ser folk her på forumet som bor så langt nord ^^ Skipagurra.. Er det i nærheten av Tana? Jeg har slekta fra Hesseng. Nok om det.. det er ivertfall lovt pent fotovær til starten. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jo, det er i Tana Kommune. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 .....Hvor i Finnmark bor du? Sjeldent jeg ser folk her på forumet som bor så langt nord ^^ Skipagurra.. Gratulerer. Det er et av stedene Kong Haakon med hoff og Dronning besøkte på sin første tur til Nord-Norge i 1907! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 .....Hvor i Finnmark bor du? Sjeldent jeg ser folk her på forumet som bor så langt nord ^^ Skipagurra.. Gratulerer. Det er et av stedene Kong Haakon med hoff og Dronning besøkte på sin første tur til Nord-Norge i 1907! Det har jeg aldri hørt om. Men da var det sikkert fordi den siste svenskekongen sto oppi her på en topp å beundra utsikten, de hadde sikkert hørt hvor flott det var. :!: Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hmm.. Tror jeg må se dette. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hmm.. Tror jeg må se dette. Kan være mye pent og hvile øynene på Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, men jeg regner med det er mye fototing å lære da. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja, men jeg regner med det er mye fototing å lære da. Hehe, greit å ha en god unnskyldning for å se på. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hihi Men tviler ikke på at det kommer til å dukke opp noen tips angående posering, lys og location. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hallo i luka. Får akkurat tid til å sende en liten hilsen fra Saigon. Kom til Saigon fra Kambodja igår. Vi rakk syv templer og en landsby som holdt til på en innsjø før vi dro videre. Kortversjonen: Nå holder jeg på med å ta backup av 20GB med bilder. Mens vi koser oss med pils på bassengkanten. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 ... vi koser oss med pils på bassengkanten. Tom Trist. Husk at det bare er to uker, det holder du ut. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bare pass på at backupen ikke havner over bassengkanten etter for mange pils. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Trist. Husk at det bare er to uker, det holder du ut. Det skal holde hardt. Øllet koster 45.000,- stk. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hihi Men tviler ikke på at det kommer til å dukke opp noen tips angående posering, lys og location. Fordi du trenger en medium god glamour fotograf til å vise deg hvordan du setter 2 x store softboxer på en dame i bikini med hvit bakgrunn? =D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Bare pass på at backupen ikke havner over bassengkanten etter for mange pils. Godt råd - derfor backup i to lag Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fordi du trenger en medium god glamour fotograf til å vise deg hvordan du setter 2 x store softboxer på en dame i bikini med hvit bakgrunn? =D Er ikke poenget at damene allerede har softboxer, da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Fordi du trenger en medium god glamour fotograf til å vise deg hvordan du setter 2 x store softboxer på en dame i bikini med hvit bakgrunn? =D Haha, word. Då er det faktisk nesten bedre å sjå på fjotten i Top Model. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 enough glamour.. under starten av finnmarksløpet skal jeg sitte på et jorde og fotografere hundespannene som kommer fra startområdet. Finnmark Dagblad har eller skal låne meg et Nikon D300 m/70-200 mm VR <3. Jeg er helt blank på nikon, og selvom jeg har fredagskvelden på å lære meg med det, så blir det noe nytt. Er det noen som har tips til fotografering med det kameraet? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå