Inc Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 For dyrt, for langt vekke, for mye pes for en familepappa. Jeg kan strekke meg så langt som til geilo. That`s it! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) You don't like to screw? *Baram pam bam* EDIT: Endret 3. mars 2009 av IceFox Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 You don't like bad jokes? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Joda. Manglet en kolon p etter forrige innlegg bare. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Er 4500 kr for et Canon 17-40mm kjøpt i USA for 2 år siden med HOYA ultra UV filter en dårlig pris? Alt av orginal emballasje følger med. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 tror det er helt ok pris.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Er 4500 kr for et Canon 17-40mm kjøpt i USA for 2 år siden med HOYA ultra UV filter en dårlig pris? Alt av orginal emballasje følger med. Sett de gå for 4k flere ganger på foto.no. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Er 4500 kr for et Canon 17-40mm kjøpt i USA for 2 år siden med HOYA ultra UV filter en dårlig pris? Alt av orginal emballasje følger med. Eh.. hvem bryr seg om emballasje? Jeg smokker på glasset og ofrer ikke ett sekund på om emballasje var der eller ei. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg solgte mitt et halvt år gamle kjøpt i USA for 3800 inkl. frakt, men det var vel kanskje litt vel billig Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jøss, det var billig OlaF. Har egentlig sagt ja til 4500, han ville først ha 5000. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 tja, jeg kjøpe tamron 17-35 til 2k.. bra pris eller? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Er 4500 kr for et Canon 17-40mm kjøpt i USA for 2 år siden med HOYA ultra UV filter en dårlig pris? Alt av orginal emballasje følger med. Eh.. hvem bryr seg om emballasje? ........ Er jo kjekt å vite at det har det godt under eventuell postgang. Husk at posten mishandler pakker. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg tar ofte tilgjengelig originalemballasje som et tegn på at selgeren tar godt vare på tingene sine. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Yey, kjøpte fisheyen av HolienMo på forumet Snakker om fisheyen til vdeokameraet. Og TADAMTADAM, SESSJON IMORRA. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ser også på orginalemballasje som et tegn på at brukeren tar vare på utstyret. Selv tar jeg alltid vare på emballasjen til kamerautstyr jeg kjøper. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 lurer på hvordan folk ser det da jeg skal selge ting, humns mangler lenscap, lettere ødelagt solblender og manglende embalasje oO får nok beholde det til det blir ødelagt! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ser også på orginalemballasje som et tegn på at brukeren tar vare på utstyret. Selv tar jeg alltid vare på emballasjen til kamerautstyr jeg kjøper. Beholde søppel vel... skal sies at jeg har tatt vare på ytterste "pappen" som fulgte med nyeste "Linsa" jeg kjøpte vet ikke hvorfor, men har ikke kastet det ennå Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jøss, det var billig OlaF. Har egentlig sagt ja til 4500, han ville først ha 5000. Billig ja, men den skulle bort, og det var en trivilig kar som kjøpte den, så 200-300 fra eller til er ikke store greia. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Hjalp ikke så mye å gå fra F/4 til F/2,8 når det kom til dårlig flomlys utendørs, gitt. Har vært på 2 fotballkamper i kveld på Lerkendal kunstgress, og måtte opp i ISO 3200 på Canon 30D (som jo er skikkelig støyete) for å få 1/640 sek. Ble igjen 35 bilder av over 700 fra nesten 2 hele kamper. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Et lite innspill fra en som liker å tenke litt utenfor boksen av og til. Greit nok at spillerne bør være skarpe, men betyr det at ballen og føttene og absolutt må fryses fullstendig? Når du må tyne utstyret slik ratleto, og tydeligivs fortsatt sliter, da er det kanskje på tide å vurdere å bryte litt med tyrraniet fra den konvensjonelle sportsjounalistikken estetikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå