Bruker-88036 Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Klarer ikke dy meg.. Jeg leser at det igjen er starta en tråd om hvor dyrt det er blitt med objektiver. Det får meg til å sjekke den nye prisen på 70-200 som jeg jo kjøpte i begynnelsen av desember. I dag er den 3980,- dyrere enn da jeg kjøpte den. Jeg blir rett og slett i godt humør.. Sånn flaks at jeg ikke ventet. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Godtfolk på Akam: Boken trenger deres kreativitet! https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13247306 Endret 3. mars 2009 av Anew Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Torx er jo djevelens verk. Ingen som har torxtrekker liggende når man plutselig får behov for det, vettu... Er akkuratt det jeg trenger. En Torx 8, INGEN I VERDEN som har det Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 noen i verden har det: http://www.elhandel.no/catalog/product_inf...u759n5j1qgm5bb7 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Når jeg kom og parkerte bilen i morres så sto det en fyr og jobba på parkometeret.. så jeg spurte hvor lang tid han skulle bruke, og så sa han at det var gratis i dag, for han ble ikke ferdig i løpet av dagen.. jeg tok f.. meg bilde av han bare for å ha noe å vise til hvis jeg får bot Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Modig imot alle advarsler har jeg bestemt meg for å kjøpe med Elinchport Skyports! Jeg har planlagt å kjøpe en ekstra blitz, en Vivitar 285HV tenker jeg på. Jeg er veldig fornøyd med mine Skyports, men vil bare si ifra om at at Vivitar 285HV IKKE vil funke med mindre du kjøper en spesiell kabel. Så vidt jeg vet selges den flashzebra.com. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Nehh, pussydrive er bare tull. PH2 synes jeg er langt bedre fram til nå. Nå er det torx for alle penga over alt. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Photoshop Panorama Merge FAIL! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ville ha kalt det der epic fail. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 hahaha, skriv EPIC FAIL!!!! med stor rød skrift i midten og post rundt omkring på intravebben. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Tenkte å skaffe meg ett domene for all geskjeft som jeg har, samle all virksomhet på en nettside. Er det da teit å blande inn tall som erstatter bokstaven. F.eks enig=e9g eller e9? Endret 3. mars 2009 av Inc Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Akkurat det eksempelet synes jeg var ganske fjortis. Men kan jo funke hvis eksempelet er en smule bedre. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Akkurat det eksempelet synes jeg var ganske fjortis. Men kan jo funke hvis eksempelet er en smule bedre. e9 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Men jeg vil jo ikke røpe eventuelle domener før jeg har fått det. Men i mitt tilfelle er to like ord på to bokstaver på hver sin side av ett tall. Edit: men jeg akn selvfølgelig bytte ut bokstaven med ett ord Endret 3. mars 2009 av Inc Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Torx er jo djevelens verk. Ingen som har torxtrekker liggende når man plutselig får behov for det, vettu... Er akkuratt det jeg trenger. En Torx 8, INGEN I VERDEN som har det jeg har.. opptil flere stykken Clas Ohlson FTW! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 En hvilken som helst jernvareforretning burde da ha tx8 inne? Genial standard forresten.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 selv digger jeg torx. eneste som er kjipt med torx og unbrako er naar de er mokkete Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Gud, så mye interesse for noen pokkers skruer da! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 You don't like to screw? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Noen interesse for Svalbardtur i 2010? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1082196 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå