Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser Cactus triggere nevnes i tråden. Er de virkelig så kjipe? Tenkte å kjøpe dem selv, og evnt. modde senderen med en lengre antenneledning. Noen som har prøvt den hurtigfiksen?

Hvordan er triggerresponsen, 19 av 20 eller mindre?

Har definitivt ikke råd til PWs slik ståa er nå. Så de er nok utelukket.

Lenke til kommentar
Ser Cactus triggere nevnes i tråden. Er de virkelig så kjipe? Tenkte å kjøpe dem selv, og evnt. modde senderen med en lengre antenneledning. Noen som har prøvt den hurtigfiksen?

Hvordan er triggerresponsen, 19 av 20 eller mindre?

Har definitivt ikke råd til PWs slik ståa er nå. Så de er nok utelukket.

Selv kjøpte jeg Phottix som fotopia og kaffebrus selger. Jeg er veldig fornøyd. kan også moddes til å fungere på lenger avstand. har ikke prøvet å modde senderen enda men har heller ikke hatt problemer med trigging. Eneste jeg har gjort (hittil) er å lodde inn en kabel så jeg kan trigge sb-28.

 

Stilig bilde Ingardj!

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med Elinchrom Skyport(s)? Vurdere om jeg kanskje skal kjøre på med det istedenfor å satse på det nye PocketWizard ControlTL greiene :hmm:

Så kjøp de gamle :p

Ja det kan jeg jo prøve å få ebayet!

 

 

Men da er jeg jo nesten presset til å kjøpe PocketWizard om jeg skal ha kvalitet da! :)

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med Elinchrom Skyport(s)? Vurdere om jeg kanskje skal kjøre på med det istedenfor å satse på det nye PocketWizard ControlTL greiene :hmm:

Så kjøp de gamle :p

Ja det kan jeg jo prøve å få ebayet!

 

 

Men da er jeg jo nesten presset til å kjøpe PocketWizard om jeg skal ha kvalitet da! :)

 

Devisor her på forumet har Elinchrome Skyports.. du kan jo høre med han om erfaringer.

.virker veldig fornøyd med de ihvertfall.

 

selv bruker jeg noen av Bowens. koster usaklig masse og er ikke heelt så stabil som prisen tilsier at de burde være :p

Lenke til kommentar

Du vet like godt som meg at 70-200 ikke er stort på fullformat. :p

10m holder oftest i massevis i studiosammenheng, men kan fort bli problematisk på location hvor det gjerne er avstander og hindringer. En så kort rekkevidde sier også noe om kvaliteten og påliteligheten på saken.

Det er utrolig plagsomt når de ikke går av - spesielt når jeg har et perfekt motiv i søkeren.

 

Husk også at PW gjerne brukes som ekstern utløser.

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
Du vet like godt som meg at 70-200 ikke er stort på fullformat. :p

10m holder oftest i massevis i studiosammenheng, men kan fort bli problematisk på location hvor det gjerne er avstander og hindringer. En så kort rekkevidde sier også noe om kvaliteten og påliteligheten på saken.

Det er utrolig plagsomt når de ikke går av - spesielt når jeg har et perfekt motiv i søkeren.

 

Husk også at PW gjerne brukes som ekstern utløser.

 

Nå sa jeg da ingenting om utsnittet ved 50m ;)

Klarer meg uansett helt fint med ST-E2en min jeg. Ihvertfall for øyeblikket. Den dagen jeg trenger PW så kjøper jeg PW. Eneste jeg tenker at jeg kunne ha trengt var å kunne trigge blitser som ikke heter 430/580. Kjøpe en haug med gamle nikon blitser og bruke PW høres kjekt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...