Inc Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Prøvde med a100 og 900 med blits. Med a100 måtte jeg ned på 1/160 for å riktig lukkertid, raskere enn det så begynte nedre del av bilde å bli svart. Regner med det gardinen som er for treg? På a900 kan jeg fint bruke 1/250. Dette var da i manuell modus på begge med cybersync Endret 1. mars 2009 av Inc Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Noen som har erfaringer med Elinchrom Skyport(s)? Vurdere om jeg kanskje skal kjøre på med det istedenfor å satse på det nye PocketWizard ControlTL greiene Så kjøp de gamle Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Prøvde med a100 og 900 med blits. Med a100 måtte jeg ned på 1/160 for å riktig lukkertid, raskere enn det så begynte nedre del av bilde å bli svart. Regner med det gardinen som er for treg? På a900 kan jeg fint bruke 1/250.Dette var da i manuell modus på begge med cybersync Ja, raskeste syncspeed på kameraer varierer. Er gardinenen som er for treg, ja. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ikke fornøyd med de? Upålitelige og kort batteritid. Brukar heller kabel, så er eg sikker på at ting fungerer... PWs er på innkjøpslista. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Når man heller vil bruke kabel enn trådløst sier det virkelig noe om produktet. Øverst på min ønskeliste er Profoto Pro-8b Air med Air Remote. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 SÅ gale er det nok ikkje, men hvis dei først skal finne på å flippe når eg er ute, så får eg ikkje gjort jobben min. Då er eg plain føkd. Tør berre ikkje å stole på dei. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner. En av grunnene til at jeg kjøpte meg PW. Brukte ebay trigger først, men triggingen var ikke pålitelig nok for min del. PW går av - så enkelt er det. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 hmm.. genialt: http://www.dagbladet.no/2009/03/01/nyheter...rafikk/5086940/ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner. En av grunnene til at jeg kjøpte meg PW. Brukte ebay trigger først, men triggingen var ikke pålitelig nok for min del. PW går av - så enkelt er det. Når jeg var hos deg var du fast bestemt på at triggerne du hadde funka til det du brukte dem til Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skjønner. En av grunnene til at jeg kjøpte meg PW. Brukte ebay trigger først, men triggingen var ikke pålitelig nok for min del. PW går av - så enkelt er det. Når jeg var hos deg var du fast bestemt på at triggerne du hadde funka til det du brukte dem til Haha. Tjoa. 1 av 20 avfyringer trigger kanskje ikke, men det er nok til å miste et godt motiv - så fant vel ut at det var mer framtidsrettet å kjøpe noe som faktisk fungerte bra. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hadde du sånne Cactus-jævler? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tydeligvis, er derfor jeg gikk for pw med engang Me wants http://www.bhphotovideo.com/c/product/4974...e.html#includes Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Me wants http://www.bhphotovideo.com/c/product/4974...e.html#includes Kan du si noe mer om produktet? Som hva det gjør, brukes evt sammen med hva slags utstyr? -Lazy Edit: Stavefeil Endret 1. mars 2009 av lazyman Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ser ut som fisheye til videokamera Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jupp, strålende kvalitet også. men nå går pengene jeg har til 5D mark ii. Merker at jeg gjerne skulle ha litt mere vidvinkel til trickinga, fisheye er fun også. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 B&H tar imot ordre på de nye PW´ene:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå