Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde med a100 og 900 med blits. Med a100 måtte jeg ned på 1/160 for å riktig lukkertid, raskere enn det så begynte nedre del av bilde å bli svart. Regner med det gardinen som er for treg? På a900 kan jeg fint bruke 1/250.

Dette var da i manuell modus på begge med cybersync

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Prøvde med a100 og 900 med blits. Med a100 måtte jeg ned på 1/160 for å riktig lukkertid, raskere enn det så begynte nedre del av bilde å bli svart. Regner med det gardinen som er for treg? På a900 kan jeg fint bruke 1/250.

Dette var da i manuell modus på begge med cybersync

Ja, raskeste syncspeed på kameraer varierer. Er gardinenen som er for treg, ja. ;)

Lenke til kommentar
Skjønner. En av grunnene til at jeg kjøpte meg PW. Brukte ebay trigger først, men triggingen var ikke pålitelig nok for min del.

PW går av - så enkelt er det.

Når jeg var hos deg var du fast bestemt på at triggerne du hadde funka til det du brukte dem til :p

Lenke til kommentar
Skjønner. En av grunnene til at jeg kjøpte meg PW. Brukte ebay trigger først, men triggingen var ikke pålitelig nok for min del.

PW går av - så enkelt er det.

Når jeg var hos deg var du fast bestemt på at triggerne du hadde funka til det du brukte dem til :p

Haha. Tjoa. 1 av 20 avfyringer trigger kanskje ikke, men det er nok til å miste et godt motiv - så fant vel ut at det var mer framtidsrettet å kjøpe noe som faktisk fungerte bra. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...