Inc Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Plutselig har jeg fått lyst på blits.. jeg MÅ ha en blits har jeg funnet ut. Jeg får nok ikke fred i sinnet før jeg har kjøpt en, så da gjør jeg nok det innen kort tid. Det der hørtes usannsynlig kjent ut. Da har jeg bare en ting til å si. Kjøp paraply med stativ som du kan sette blitsen på og styre trådløst utrolig hvor dyr en enkelt blits kan bli Fotopia+Ebay= billig Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Paraply med stativ som man kan ha blitsen på.. Jeg falt nok av et sted her. Blir nok bare blits først ja.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Blits på kamera er jo bare kjedelig. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Paraply med stativ som man kan ha blitsen på.. Jeg falt nok av et sted her. Blir nok bare blits først ja.. Slik er i hvert fall ikke min stil Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så sinnsykt lei man blir av 13-14 år gamle gutter som hamrer løs på instrumentene sine på UKM. Forferdelig bråk når de spiller "metall". Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så sinnsykt lei man blir av 13-14 år gamle gutter som hamrer løs på instrumentene sine på UKM. Forferdelig bråk når de spiller "metall". Haha, ja. Hørt det der en del ganger før. Jeg har faktisk kommet videre til fylkesmønstringen to år på rad med sjonglering. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 haha, rått! åssen lærte du deg det? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Brukte ufattelig mange timer. Kan 5 baller stødig fortsatt. I mine glansdager tok jeg 4 fakler. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sh!.. ingenting er som å sjonglere med 3 usikrede granater Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Brukte ufattelig mange timer. Kan 5 baller stødig fortsatt. I mine glansdager tok jeg 4 fakler. haha, det er sjukt hvor gammel var du? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Den perioden var vel for 4-5 år siden. EDIT: Kan fortsatt 4 kjegler da, bare jeg får varmet opp litt. Så med et par timers øving hadde jeg nok dratt opp faklene. Endret 27. februar 2009 av IceFox Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Brukte ufattelig mange timer. Kan 5 baller stødig fortsatt. I mine glansdager tok jeg 4 fakler. selv klarer jeg tre golfballer Endret 27. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vært arti å se noen klipp av dere Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Geeks. Golf og sjonglering : Sjonglerte selv litt før, klarte såvidt tre baller innimellom. Lal. Jeg fikk til HD kvalitet med Hv30 nå Samme filmen som før. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, enig. Det finnes dessverre ikke. Nå snodig skal si: Pics or it didn't happen! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Syns det er litt rart å ikke ha tilgang til en del av det nye forumet som tilhører forumboka Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Syns det er litt rart å ikke ha tilgang til en del av det nye forumet som tilhører forumboka Har du noe å bidra med? I såfall kan du jo søke om å bli tatt inn i varmen Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva trenger dere? Send en PM til FotoTim. Jeg tenker kun ferie for tiden ... Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Personlig syns jeg sånt er greit, så lenge jeg blir kreditert, og det ikke er kommersiell bruk. Så hvis låneren ikke har kreditert deg, ville jeg bedt om det; altså en klar og godt synlig Copyright: "Jurgis" kreditering, gjerne med kontaktinformasjon. Ut over det ser jeg ingen grunn til å kicke på slike lån i en privat blogg. Snarere tvert i mot, hyggelig om folk liker, og sprer, bilden mine. Tenker jeg. Jeg synes at man kan spørre først. Særlig når man finner bilder på steder som flickr osv. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå