archanios Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Gjer nok det. avatarane også.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nei, det skjedde eit eller anna alvorleg gale, eg kom ikkje inn på forumet i det heile i eit par minutt, og no er bileta borte. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da er boksene til aa-batterier sendt fra dealextreme. Yay. Lenke til kommentar
korjan Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, du trenger våpentillatelse på Svalbard, men du kan få en midlertidig tillatelse på Svalbard så lenge du ikke er uskikket til å bære våpen.. Hva de nå enn legger i det.. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da jeg så avataren din kom jeg forresten på at fruen og jeg nettopp har bestilt tur over for å besøke deg om en måneds tid. Paddy's Day? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nå var jo forumet heeeeelt loka... Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Grusomt det nye menysystemet på venstre side. Og forumet har vært helt på syre i dag.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Synes også de kunne spart seg for det javascriptet. Mye greiere før... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor er mellomringene når man trenger de? Selvfølgelig på hybelen, 20 mil unna Rørene kommer hoppende ned i postkassen - hver dag så langt denne uken Må få til ett gruppebilde når alle har kommet fram. Idag kom det 5 støvete russere. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Trenger man bæretillatelse på island? Er det egentlig relevant om man trenger det på Island? Dessuten er det ikke noe som heter "bæretillatelse" i forbindelse med våpen i norsk lovverk. Det er kun politiet og enkelte personer i forsvaret som innehar bæretillatelse. Edit: Viser dog til første punkt i signaturen min. Endret 26. februar 2009 av Karl-Peder Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Manuellfokus er morro! Tror det blir en 50mm 1.2 AiS ;o Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Finnes det ein tråd eller nettside for heilt basic fotografering? Eg har lese om definisjoner og den slags, men når det gjeld bruken av dei med kamera i hendene er ein anna sak. Det går på ting som om ein fokuserer manuelt, blenderprioritet, lukkerprioritet, manuell eksponering osv. Går noko av dette på auto eller stiller dykk alt for kvart bilete? Det finnes sikkert mykje info om dette på nettet, men i staden for å rote rundt er det like greit å spørre her. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 http://www.ihateyounatalie.com/?id=1200852 Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Trenger man bæretillatelse på island? Er det egentlig relevant om man trenger det på Island? Sn0dig ligger litt foran oss andre, og er allerede i gang med å planlegge det neste fototreffet, som går til Island i 2010. Et land jeg forøvrig godt kunne tenke meg å besøke... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det er kjekt om søkeren og mattskiven er god. (manuell fokus) Endret 26. februar 2009 av gorpium Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 http://www.ihateyounatalie.com/?id=1200852 lols =D googla bare "i hate you natalie" og laste ned første torrenten =D tipper det er litt kjappere enn 30 hits på den lenka Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Nei, 30 hits gikk fort. Så torrent jeg også, men det er jo ikke like gøy. Men får fortsatt ingen video da. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Finnes det ein tråd eller nettside for heilt basic fotografering? Eg har lese om definisjoner og den slags, men når det gjeld bruken av dei med kamera i hendene er ein anna sak. Det går på ting som om ein fokuserer manuelt, blenderprioritet, lukkerprioritet, manuell eksponering osv. Går noko av dette på auto eller stiller dykk alt for kvart bilete? Det finnes sikkert mykje info om dette på nettet, men i staden for å rote rundt er det like greit å spørre her. For min egen del går det mest i blenderprioritet og autofokus, da dybdeskarphet som regel er den egenskapen jeg er mest opptatt av å kontrollere. Helt manuelle innstillinger brukes sjelden, brukes hvis automatikken ikke klarer å lese situasjonen godt nok. Samme gjelder manuell fokus, brukes når det er vanskelig å treffe godt nok med AF, f.eks ved makrofotografering. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Manuellfokus er morro! Tror det blir en 50mm 1.2 AiS ;o Brilliant objektiv! Anbefales! Francis Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har veldig lyst på det, hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå