tomsi42 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vil minne om at i dag er dagen... Dagen der Tiger Woods endelig skal spille turnering igjen Herregud som jeg gleder meg Nå er det Viasat Golf resten av kvelden Pass på varme opp skikkelig på forhånd, drikke nok veske under seansen, og tøye skikkelig ut etterpå. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vil minne om at i dag er dagen... Dagen der Tiger Woods endelig skal spille turnering igjen Herregud som jeg gleder meg Nå er det Viasat Golf resten av kvelden Åh herre. Jeg sovner før jeg har kmmet til bokstaven f i golzzzzzz f! Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 dyxum har jo globale treff (i Norge i 2008), så hvorfor ikke et nasjonalt for Akam? Regner med at Tom tar initiativ til det når vi er ferdige boken og UV-filtertesten. Det høres ut som en god ide. Tom Det er flere år siden sist jeg var i Norge nå, så noe slikt kunne jeg faktisk godt ha tenkt meg å ha vært med på. Om planen skulle settes til verks, så hadde det vært fint om det ble planlagt litt i forkant, slik at flest mulig får gjøre de nødvendige forberedelser for å kunne delta. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Back in Hell, and I tell ya, it's cold up here. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vil minne om at i dag er dagen... Dagen der Tiger Woods endelig skal spille turnering igjen Herregud som jeg gleder meg Nå er det Viasat Golf resten av kvelden bah, hvorfor så jeg ikke denne posten tidligere i kveld.. -____- Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Om planen skulle settes til verks, så hadde det vært fint om det ble planlagt litt i forkant, slik at flest mulig får gjøre de nødvendige forberedelser for å kunne delta. Det er nok ganske selvsagt. Mitt liv er f.eks omtrent like manøvrerbart som en supertanker... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Om planen skulle settes til verks, så hadde det vært fint om det ble planlagt litt i forkant, slik at flest mulig får gjøre de nødvendige forberedelser for å kunne delta. Det er nok ganske selvsagt. Mitt liv er f.eks omtrent like manøvrerbart som en supertanker... Jeg kan godt påta meg jobben med å arrangere noe slikt, men det må vente til etter ferien min. Start plalegging i slutten av mars, satse på en helg i slutten av mai, begynnelsen av juni ? Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kan godt påta meg jobben med å arrangere noe slikt, ... Tom Nei det kan du ikke, du har viktigere ting å drive med Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg kan godt påta meg jobben med å arrangere noe slikt, ... Tom Nei det kan du ikke, du har viktigere ting å drive med Vi blir ferdig med boken før påske vet du. Så tiden frem til påske skal jeg la resten krangle om hvor vi skal ha det. Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da jeg så avataren din kom jeg forresten på at fruen og jeg nettopp har bestilt tur over for å besøke deg om en måneds tid. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ro ned hestene, Tom - juni? Errugæærn? Jeg må først legge inn søknad om å få vurdere en manøver, så vurdere og deretter planlegge manøver, koordienere min manøver med andres manøver, og så kan jeg begynne å gjennomføre manøveren - forutsatt at den ikke kommer i konflikt med noen andres manøver - når jeg så har igangsatt manøveren har jeg en svingradius på 25km. Kan vi si over sommeren engang? September? Når er det best fotolys i det høye nord (altså midt i landet)? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) For en tid tilbake, så så jeg et bilde av et farge-"modda" Canon-objektiv, som en paparazzi e.l. hadde ordnet seg. Alle de hvite feltene var dekket av orange, nesten selvlysende gaffatape. Noen som vet hvor jeg kan ha sett dette bildet, og kan gi en link? I alle fall - jeg tror kanskje jeg vil få litt av samme følelsen fremover. Kjøpte meg kjeledress idag, og den eneste, store nok, de hadde igjen, var noe med farger ala denne: (Bildet er direktelinket fra nextnorge.no) Tror jeg blir synlig om vinteren fremover. Edit: Kjeledressen har faktisk enda fler orange flater enn bildet. Så mer nøye på den istad. Jadda... Endret 25. februar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Når er det best fotolys i det høye nord (altså midt i landet)? Nordland er ikke det høye nord Dette skjer i det høye nord i sommer. (Til og med rett over elva fra bygda jeg bor i.) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Er all tekst og bilde sentrert hos dere her på forumet? Forumet så plutselig helt rart ut hos meg :/ Francis EDIT: Skrivefeil. EDIT2: På HW-delen av forumet ser alt normalt ut, mens akam fortsatt er sentrert. Endret 25. februar 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Akam-skinet var litt herpa her ja, vel eit anna skin i nedtrekksmenyen nederst til venstre, so slepp du det. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Takk! Ordnet seg når jeg valgte diskusjon skinet . Francis Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) ... Endring av utseende uten å teste det først er ikke noen god ide Endret 26. februar 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Når er det best fotolys i det høye nord (altså midt i landet)? Nordland er ikke det høye nord Narvik og nordover er det høye nord. Det er min påstand. Ro ned hestene, Tom - juni? Errugæærn? Jeg må først legge inn søknad om å få vurdere en manøver, så vurdere og deretter planlegge manøver, koordienere min manøver med andres manøver, og så kan jeg begynne å gjennomføre manøveren - forutsatt at den ikke kommer i konflikt med noen andres manøver - når jeg så har igangsatt manøveren har jeg en svingradius på 25km. Kan vi si over sommeren engang? September? Når er det best fotolys i det høye nord (altså midt i landet)? Får en viss Petter Solberg-følelse over sommerplanleggingen din. Kartleseren er da kanskje fruen? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Akam-skinet var litt herpa her ja, vel eit anna skin i nedtrekksmenyen nederst til venstre, so slepp du det. Akam-skinnet er ikke ordentlig gjennomført - skal man først ha <center>, så skal man også ha <blink>. Og masse farger. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ro ned hestene, Tom - juni? Errugæærn? Jeg må først legge inn søknad om å få vurdere en manøver, så vurdere og deretter planlegge manøver, koordienere min manøver med andres manøver, og så kan jeg begynne å gjennomføre manøveren - forutsatt at den ikke kommer i konflikt med noen andres manøver - når jeg så har igangsatt manøveren har jeg en svingradius på 25km. Kan vi si over sommeren engang? September? Når er det best fotolys i det høye nord (altså midt i landet)? Tøff-tøff-tøff-tøffel ..mja.. eller så finnes det viktigere ting enn fototreff med forumbanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå