Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Edit: midtpunkt er midtpunkt. Eller skal vi finne midtpunktet til alle akam-folk? Det blir nok ikke like enkelt, men moro å se hvor det er.

 

Går vel ikke an å krangle på det.

Men vil tro folk flest bruker metoden at man deler landet rett i 2, og vips midtpunktet.

 

Akammidtpunktet hadde vært morsomt å finne ut.

Lenke til kommentar

Uavhengig av alt, så hadde Akam-midtpunktet vært morsomt. Om vi stabler på bena et nasjonalt treff, så må vi sørge for at det blir et sted med flott natur. I mitt hode er Mo i Rana et grått hull i bakken - det kan ha sammenheng med at jeg vokste opp på 80-tallet, hvor man ustanselig snakket om et jernverk/milliardsluk der oppe... :roll:

 

Jeg stemmer for Svalbard. :fun: (ca. 3K t/r fra Oslo)

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Uavhengig av alt, så hadde Akam-midtpunktet vært morsomt. Om vi stabler på bena et nasjonalt treff, så må vi sørge for at det blir et sted med flott natur. I mitt hode er Mo i Rana et grått hull i bakken - det kan ha sammenheng med at jeg vokste opp på 80-tallet, hvor man ustanselig snakket om et jernverk/milliardsluk der oppe... :roll:

 

Det grå hullet er nok borte og ting har endret seg mye iløpet av 90tallet og til idag. Man kan faktisk henge vasken ut uten at den blir rød. Vi spiser faktisk fisken fra Ranfjorden nå :D

 

Men man drar ikke hit for å se selve byen, man drar for å se naturen, grotter, fiske, laksefiske osv. Kommunen er jo trossalt norges største bykommune i areal.

Så har man kort avstand til helgelandskysten.

 

Hilsen en som jobber på "jernverkstomta".

Endret av stoners
Lenke til kommentar
Det grå hullet er nok borte og ting har endret seg mye iløpet av 90tallet og til idag. Man kan faktisk henge vasken ut uten at den blir rød. Vi spiser faktisk fisken fra Ranfjorden nå :D

Nja - skeptisk, når uttalelse om farge på klær kommer fra en selverklært fargeblind forumgjenger.. ;)

 

haha!

*mumle noe om alt man sier kan og vil bli brukt mot deg*

Lenke til kommentar
Det grå hullet er nok borte og ting har endret seg mye iløpet av 90tallet og til idag. Man kan faktisk henge vasken ut uten at den blir rød. Vi spiser faktisk fisken fra Ranfjorden nå :D

 

Men man drar ikke hit for å se selve byen, man drar for å se naturen, grotter, fiske, laksefiske osv. Kommunen er jo trossalt norges største bykommune i areal.

Så har man kort avstand til helgelandskysten.

 

Hilsen en som jobber på "jernverkstomta".

Ed det på jernverkstomta det lokale turistbyrået holder til :tease: ?

 

Men det er sikkert noe å ta bilder på den tomta også ?

 

Tom

Lenke til kommentar
Vil minne om at i dag er dagen... Dagen der Tiger Woods endelig skal spille turnering igjen :)
I think I just came in my pants.... eller nei.

 

Imidlertid utviklet jeg nettopp et snev av entusiasme for hundeprosjektet til kona da jeg oppdaget at en av "avlshingstene" heter Colin Chapman. Den bikkja skal bli far til vår hund.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...