tomsi42 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 dyxum har jo globale treff (i Norge i 2008), så hvorfor ikke et nasjonalt for Akam? Regner med at Tom tar initiativ til det når vi er ferdige boken og UV-filtertesten. Det høres ut som en god ide. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 å faen , ka har eg hjort? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg reiser mer enn gjerne nordover en tur. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg reiser mer enn gjerne nordover en tur.Skal vi tro Simon, så er ikke innkvartering noe problem nordafør. Bare å banke på ei dør, så blir du bedt inn. Så ja, vi går for Mo i Rana. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 199,- hver vei med NSB minipris. Togreisen kan nok være morsom også, hvis vi er en gjeng som reiser sammen Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal vi tro Simon, så er ikke innkvartering noe problem nordafør. Bare å banke på ei dør, så blir du bedt inn. Så ja, vi går for Mo i Rana. Man da må vi tåle å drikke karks Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Litt sprell fra meg. Faen at jeg ikke fikk til full hd ved rendering. Jaja. http://www.youtube.com/watch?v=_xaPTEqlZ8A...re=channel_page Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er ikke snakk om å tåle det - Karsk er herlig Francis Lenke til kommentar
fototim Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Man da må vi tåle å drikke karks Tom Hvis ikke, er det bare å si NEI DIN HESTKUK. Da får vi en tørrfesk i hauet, og så ordner alt seg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg reiser mer enn gjerne nordover en tur. Off.. kan ikke si at jeg noen gang kommer til å dra nordover igjen om det ikke er pålagt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skal vi tro Simon, så er ikke innkvartering noe problem nordafør. Bare å banke på ei dør, så blir du bedt inn. Så ja, vi går for Mo i Rana. Man da må vi tåle å drikke karks Tom Så lenge vi får bruke vanlig sprit som blandevann, så går det bra Lenke til kommentar
M.H Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hehe, om alle på fototreffet hiver innpå med karsk og sprit (og tørrfisk) hele helgen, kan det bli noen gøyale bilder. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vi får ta det i Mo i Rana (ca midt i landet), slik at det blir rettferdig for de nordligste medlemmene Francis Øyh! Det er folk som bor i Danmark her også! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg reiser mer enn gjerne nordover en tur.Skal vi tro Simon, så er ikke innkvartering noe problem nordafør. Bare å banke på ei dør, så blir du bedt inn. Jepp, du har spist middag og er i gang med kaffeservering nummer to før du har sagt navnet ditt ;-) Øyh! Det er folk som bor i Danmark her også! Shit happens ;-) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Shit happens ;-) Hei, hei - jeg har mulighet til å ta med tax free! Tax free slår både karks karsk og kaffedoktor. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mo i Rana? Hva skjer? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mo i Rana? Hva skjer? Folkens - hils på vår lokalkjente guide. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Shit happens ;-) Hei, hei - jeg har mulighet til å ta med tax free! Tax free slår både karks karsk og kaffedoktor. Det er et argument godt nok for meg Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mo i Rana? Hva skjer? Folkens - hils på vår lokalkjente guide. Nå blir jeg redd her. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sjekk bildene i galleriet til azetlitz Kanonbra bilder syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå