Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjeder meg litt. Lagde dette.

 

 

 

Nice, jeg var da ganske godt representert i den sammensetningen^^

 

 

Neh, ingen TG på meg, ByLAN holder i lange baner. 

 

Æsj, av og til greier jeg bare ikke å få filmen inn på spolen i mørket. Noen ganger går det easypeasy på null tid og noen ganger sitter jeg i opptil 30min og banner. Jeez. 

Lenke til kommentar
Hmm... Var på TG i 1992, 1993 og -94 (tror jeg det var). Those were the days. Ble grundig ledd ut i klassen da jeg fortalte at jeg hadde tilbragt påskeferien foran datamaskinen, innesperret i en hall på Lillestrøm. Læreren lurte på om jeg trodde disse CD-ROM-greiene kom til å revolusjonere verden, men jeg svarte at jeg nok hadde mer tro på "telekommunikasjon"... Visjonær ja.

 

Var du der du og, ja. :) Var med i crewet i 92 og 93, jeg.

Lenke til kommentar
Hmm... Var på TG i 1992, 1993 og -94 (tror jeg det var). Those were the days. Ble grundig ledd ut i klassen da jeg fortalte at jeg hadde tilbragt påskeferien foran datamaskinen, innesperret i en hall på Lillestrøm. Læreren lurte på om jeg trodde disse CD-ROM-greiene kom til å revolusjonere verden, men jeg svarte at jeg nok hadde mer tro på "telekommunikasjon"... Visjonær ja.

 

Var du der du og, ja. :) Var med i crewet i 92 og 93, jeg.

Kan ikke huske hvor jeg var da. men definitivt ikke på tg. Lurer på om jeg ikke satt i pulk med knekt fot ellerno

Lenke til kommentar

Var der i fjor og 2004 eller 2005, husker ikke helt. Dette arrangementet er jeg ikke sikker på om jeg noen gang kommer til å gå lei. Men det blir nok sikkert ikke tur dit hvert år fremover. Må jo ha med meg påskecriuzing til Halden med veteran kjærra (1956 mod boble, 1200) og fylletur i Strömstad noen ganger også :D

Lenke til kommentar
Hvorfor ser jeg ganske ofte på vidoer av utstyrfremvisning at optikk og kamera "mangler" lokk?

 

Har det så liten betydning, da støv allikevel nesten alltid blir blurret ut på bildet? :hmm:

 

f.eks.

 

Har sett den filmen før, og tror at i det tilfellet så er det kun for å korte ned tiden med 1 sekund på bytte av objektiv...

Lenke til kommentar
Hvorfor ser jeg ganske ofte på vidoer av utstyrfremvisning at optikk og kamera "mangler" lokk?

Grunnen til at det var/er få objektiver/hus uten beskyttelse på jobben min er fordi folk mister de og ingenting blir erstattet før noen tar tak. Noe jeg måtte gjøre. Fem hus og kun ett lokk til huset er ikke holdbart om man ikke har peng til å sende til rens i ny og ne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...