IceFox Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gjett hvem som fikk forespørlsel på mail om en TFP-shoot med en modell som har vært på Vi Menn-cover a? Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gratz ice! Francis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gjett hvem som fikk forespørlsel på mail om en TFP-shoot med en modell som har vært på Vi Menn-cover a? Pics, or it didn't happen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Yays, da blir det Oslo tur på meg til neste helg! =D Noen andre som skal på Fotografi 2009? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, på fredag hvertfall Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Gjett hvem som fikk forespørlsel på mail om en TFP-shoot med en modell som har vært på Vi Menn-cover a? Pics, or it didn't happen. Kan godt få et screenshoot, ja. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Yays, da blir det Oslo tur på meg til neste helg! =D Noen andre som skal på Fotografi 2009? Japp, vi i redaksjonen stikker også innom en tur. Si hei om dere ser oss da! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skal si hei om jeg ser Dere ja Har dere noe akam-kjennetegn eller? =D hehe. Hvilke foredrag skal folk ivei å se på? Skal få med meg Krogvold, Ragne og Qvale, ihvertfall. Resten blir litt etter hva som passer best ifht andre ting jeg skal =) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 yepp =) hva synes folket om prisen på greia da? er jo helt latterlig dyrt ifht hva du får ^^ hadde jeg ikke fått mesteparten betalt ville jeg neppe betalt 2k for det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Yays, da blir det Oslo tur på meg til neste helg! =D Noen andre som skal på Fotografi 2009? Japp, vi i redaksjonen stikker også innom en tur. Si hei om dere ser oss da! Da koser jeg meg i Vietnam, så dere må klare dere uten meg Men det blir sikker bra; det var OK i fjor. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Yays, da blir det Oslo tur på meg til neste helg! =D Noen andre som skal på Fotografi 2009? Det blir awesome. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjeder meg litt. Lagde dette. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nais.. Fått noe liv i CF-leseren? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Takk. Har ikke giddet å restarte maskinen ennå, så ikke prøvd igjen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da må jeg spørre også.. Noen her som skal på TG09 eller? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Våkner nok opp hvis du bare stapper i ett minnekort :!: Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kjeder meg litt. Lagde dette. Veldig flott! Mvh Francis Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da må jeg spørre også.. Noen her som skal på TG09 eller? Jeg på på 07 og 08, men blir nok ikke noe i år. Var i køen, men tida i shoppen gikk ut for et par dager siden. Bevisst at jeg ikke gadd, men stelte meg i kø just in safety. Nei, i år blir det nok heller fototur i påsken. Og føler jeg har vokst det litt fra meg. Selv om det var kult da. Og ikke minst chill, men egneltig litt for chill i følge min nye forbedrede livsstil. Kun nudler og rett i koppen en uke er ikke noe særlig... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hmm... Var på TG i 1992, 1993 og -94 (tror jeg det var). Those were the days. Ble grundig ledd ut i klassen da jeg fortalte at jeg hadde tilbragt påskeferien foran datamaskinen, innesperret i en hall på Lillestrøm. Læreren lurte på om jeg trodde disse CD-ROM-greiene kom til å revolusjonere verden, men jeg svarte at jeg nok hadde mer tro på "telekommunikasjon"... Visjonær ja. Endret 24. februar 2009 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå