Dewil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 bildet ditt henger skjevt på veggen hehe Driver og skal prøve meg litt på portretter nå med nye softboxer. litt synd jeg ikke har bedre plass til annet enn å ta "headshots" kan jo kanskje bevege meg ut men er så kaldt Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 bildet ditt henger skjevt på veggen hehe Eller: Du mangler en gulvlist Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det nye bom-stativet takler tyngden og gir meg så mange flere friheter. Det var da noe enormt store arbeidslamper du har der da,er vel bedre med noe mindre nå som du driver og pusser opp rommet Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det nye bom-stativet takler tyngden og gir meg så mange flere friheter. Det var da noe enormt store arbeidslamper du har der da,er vel bedre med noe mindre nå som du driver og pusser opp rommet Ja, Biltema selger noen flotte 250watts lamper til 39,- inkl mva Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 bildet ditt henger skjevt på veggen hehe Vet. Fikset det etter jeg tok bilde. Du mangler en gulvlist Riktig. Er ikke av prioritet må jeg si. Det nye bom-stativet takler tyngden og gir meg så mange flere friheter. Det var da noe enormt store arbeidslamper du har der da,er vel bedre med noe mindre nå som du driver og pusser opp rommet Haha. De er nok noen lapper dyere enn tradisjonelle arbeidslamper. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 sikkert litt gulere lys i de på biltema Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 for ikke å snakke om artig temperatur for modellen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vil dette firewire kortet funke http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=61105659 på min maskin? HK er Gigabyte GA-P35-DS3 ATX,8SATA II,Gb Lan, PCI-E*16,ICH9R. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Yay, da er det em iPod Touch på vei til meg : D Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan trojanere som ligger på pcen (av en eller annen merklig grunn) skade kamera, dersom jeg tilkobler kamera og pc via USB-kabelen? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Trojanere er en rekke med binære tall og vil ikke skade kameraet fysisk,men hvis du sliper pc'en fra en viss høyde oppå kameraet vil det i teorien skade kameraet Hvis trojaneren er isolert eller satt i karantene skal den ikke fungere aktiv,også er vel sånne satt til spesifikke oppgaver og vil sannsynligvis ikke gjenkjenne softvaren i et kamera. Endret 23. februar 2009 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vil dette firewire kortet funke http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=61105659på min maskin? HK er Gigabyte GA-P35-DS3 ATX,8SATA II,Gb Lan, PCI-E*16,ICH9R. Så lenge du har et ledig PCI slot, så skal det gå bra. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 tidlig oppe i dag, Tom? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Pleier å stå opp såpass på en mandag selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 tidlig oppe i dag, Tom? Ja, det er egenlig nå jeg liker å stå opp Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 hater å stå opp tidlig jeg. kunne tenke meg å sove lenger... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Awright! Da var solblenderen til Canon 18-55, som jeg fikk for 64 cent på ebay, i hus! Om jeg skulle brukt den til noe annet enn droptesting så hadde jeg nok følt meg temmelig dum, siden jeg kjøpte "petal shaped". Det funker heller dårlig med frontelement som roterer ved fokusering (og litt ved zooming...) Jeg må si jeg er direkte imponert over rævaheten i 18-55'ens konstruksjon, men det er jo litt moro med et objektiv man kan stikke fingeren inn i fra baksiden... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det 18-55 med eller uten IS? Den med IS skal visst være av bedre optisk kvalitet enn den uten. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 As if I care... Jeg skal slippe den i bakken, ikke måle MTF, og det er byggekvaliteten som er rassen. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Jeg har lest at man kan stikke fingeren lenger inn i den med IS enn den uten. Edit: For sikkerhets skyld: Endret 23. februar 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå