Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har også jeg tatt produktbilder av SoBe energi drikken.

Keen på å ta noen bilder av drikken selv. Kull boks.

 

Slagskyggen fra både boksen og sitronen burde helt klart ikke vært der, og irriterer meg også ganske mye. En softbox vil i stor grad redusere dette problemet. Det vil også gjøre lyset på sitronene i forgrunnen mindre hardt. Synes de er i lyseste laget nå.

 

Men jeg liker ideen. Det skal du ha for. Og du har gjort en brukbar jobb mtp. utstyr! :)

Takk. Hater den slagskyggen, men ti tider er det utrolig hva en kan få til med bare en blits. Bilde er forresten kun justert litt i Raw-converteren til Aperture 2 og clonet vekk skillelinjer i bakgrunnen (pga flere ark) ellers er også stygge flekker på sitron fjernet.

 

Men problemet er løst har vunnet to auksjoner på sb-24 og vinner kanskje en til. Sammen med sølv og hvit-paraply blir dette digg. Begge er 45" men lurte en stund på 60" til den hvite som primert skal brukes til gjennomskytning. Skal trigges via radio og ikke slave, denne hama driten trigget ikke alltid dette oppsettet når jeg ville og faktisk bare på halv styrke når blitsen stod på full-throttle.

 

Noen meninger på om 60" blir for stort for en liten speedlight? Tenker kanskje på å skyte to stk i den, men hele innkjøpet preges av sparekniven så må kutte der jeg kan.

Lenke til kommentar
Da har også jeg tatt produktbilder av SoBe energi drikken.

 

Nokså fornøyd egentlig, gitt hva jeg hadde å jobbe med.

 

SoBe_Energy___Behind_the_scene_by_ET_media.jpg

 

 

Edit: Papirlommetørkle-diffuser på en sb-600, hama slave adapter, 055xprob, hvite ark som bakgrunn, pose og MBP 15" eske som reflektor holdt oppe av en lampe og en tommestokk. Nikon d80 med 105 2.5 AIS

Er helt utrolig hva mac Gyver gjør med en binders også ;)

 

 

"MacGyver can build a plane out of paper clips and bubblegum, but Chuck Norris can kill him and steal it."

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Det skal vel og nevnes at jeg hadde akkurat nok plass bakover til at jeg fikk drikken i fokus. 8 cm arbeidsområde på fokusen med andre ord, på det meste. Slik den stod på slutten var det bare å fokusere på nærgrensen og rygge helt opp i veggen bak meg (satt på stol) trekke armene til seg og la det stå til.

Endret av ET-media
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...