:Francis: Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Genesis - When in Rome er konge! "She seems to have an invisible touch yeah She reaches in, and grabs right hold of your heart She seems to have an invisible touch yeah It takes control and slowly tears you apart." Francis Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Endelig! 5D2'n min! Whee! Gief! Bestilelr min mark ii denne uka. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fargeblindhet er da ikke noe problem, så lenge en selv er klar over det. Hadde en lærer som var fargeblind. Han hadde jobbet som AD i ni år uten at noen hadde oppdaget det. Han skal ha sagt det til noen av dem etter at han sluttet. Bare å pushe saker som "Hva syns du om fargelayouten?" over på andre og si "jaja, greit nok men spør x" Alt går. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg er sånn rød/grønn brun/rød eller no sånt fargeblind. Farger ser jeg, ingen tvil om det! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Endelig! 5D2'n min! Whee! Gief! Bestilelr min mark ii denne uka. Kan ta litt tid, desverre. Jeg bestilte for ca to måneder siden, og da jeg snakket med Canon på pressekonferansen tidligere i dag la de ikke skjul på at de har undervurdert salgstallene for 5D2 og derfor har problemer med å levere raskt til alle som bestiller. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er ikke noe problem å få tak i 5D. En kamerat av meg ringte i begynnelsen av uka og fikk levert sitt på onsdag. Tror det var hos FotoKnudsen i Oslo. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Endelig! 5D2'n min! Whee! Gief! Bestilelr min mark ii denne uka. Kan ta litt tid, desverre. Jeg bestilte for ca to måneder siden, og da jeg snakket med Canon på pressekonferansen tidligere i dag la de ikke skjul på at de har undervurdert salgstallene for 5D2 og derfor har problemer med å levere raskt til alle som bestiller. Jeg bestiller rett fra Canon så må nok vente litt, får låne en 40D av en kompis i mellomtiden. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Genesis - When in Rome er konge! "She seems to have an invisible touch yeah She reaches in, and grabs right hold of your heart She seems to have an invisible touch yeah It takes control and slowly tears you apart." Francis Genesis generelt er konge! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hm, fikk omsider tatt den fargetesten..Your score: 119 Whoa! Og du skal liksom være delredaktør i Akam-boke!? Jeg fikk en 8'er. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 I dag fant jeg ut at det er begrenset hvor lenge man gidder å ta skibilder hvis det ikke er noen som faktisk er gode. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vel. Jeg kan vel si det samme om konsertfotografering iblant. Ta det heller som en utfordring, er de ikke gode? FÅ de til å se gode ut kanskje? ^^ Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg tenkte på det i ettertid faktisk, kunne lett hatt noen andre vinkler osv for å gjøre det mer spennende. Var nok det at siden ingen faktisk gjorde noe som var verdt å ta bilde av, så gadd jeg ikke gå skikkelig inn for å ta bildet. : P Men det er jo også vanskelig å få det til å se skikkelig kult ut når det er snakk om en straight air med grab. En rotasjon gir så utrolig mye mer action i bildet. Endret 18. februar 2009 av Jacobs1k Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Da skal "snublefot" prøve seg på litt handballfoto Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 HAHA! prøve og feile er tydligvis noe man lærer av... http://poststuff4.entensity.net/021609/fla...?media=jump.flv Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Vel. Jeg kan vel si det samme om konsertfotografering iblant. Ta det heller som en utfordring, er de ikke gode? FÅ de til å se gode ut kanskje? ^^ Er de ikke gode? Hel ris oppå trommene til trommisen, det blir steike tøffe bilder Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 I dag fant jeg ut at det er begrenset hvor lenge man gidder å ta skibilder hvis det ikke er noen som faktisk er gode. Hehe. Stemmer nok. Derfor forsikrer jeg meg om å være med gode folk. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Argh...hater at det kommer så mange nye kamera på en gang, så mye å sette seg inn i. Kunder forventer at vi kan ALLE funksjonene på absolutt alle kameraene som vi har inne og som kommer i salg om uviss tid. Det er jo eeeasy. Så lenge det ikke er kompaktkameraer eller Pentaxer. Men gi meg et par dager med et par Pentaxer, så skal vel det også gå bra. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Endelig! 5D2'n min! Whee! Bastard! Er den verdt det? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Selvfølgelig er det verdt! Følger du ikke med eller? Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som skal opp og knipse på artic challeng imorgen eller lørdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå