Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fargeblindhet er da ikke noe problem, så lenge en selv er klar over det. Hadde en lærer som var fargeblind. Han hadde jobbet som AD i ni år uten at noen hadde oppdaget det. Han skal ha sagt det til noen av dem etter at han sluttet. Bare å pushe saker som "Hva syns du om fargelayouten?" over på andre og si "jaja, greit nok men spør x"

Alt går.

Lenke til kommentar
Endelig! 5D2'n min! Whee! :fun::love:

Gief! Bestilelr min mark ii denne uka.

 

Kan ta litt tid, desverre. Jeg bestilte for ca to måneder siden, og da jeg snakket med Canon på pressekonferansen tidligere i dag la de ikke skjul på at de har undervurdert salgstallene for 5D2 og derfor har problemer med å levere raskt til alle som bestiller.

Lenke til kommentar
Endelig! 5D2'n min! Whee! :fun::love:

Gief! Bestilelr min mark ii denne uka.

 

Kan ta litt tid, desverre. Jeg bestilte for ca to måneder siden, og da jeg snakket med Canon på pressekonferansen tidligere i dag la de ikke skjul på at de har undervurdert salgstallene for 5D2 og derfor har problemer med å levere raskt til alle som bestiller.

Jeg bestiller rett fra Canon så må nok vente litt, får låne en 40D av en kompis i mellomtiden.
Lenke til kommentar

Jeg tenkte på det i ettertid faktisk, kunne lett hatt noen andre vinkler osv for å gjøre det mer spennende. Var nok det at siden ingen faktisk gjorde noe som var verdt å ta bilde av, så gadd jeg ikke gå skikkelig inn for å ta bildet. : P

 

Men det er jo også vanskelig å få det til å se skikkelig kult ut når det er snakk om en straight air med grab. En rotasjon gir så utrolig mye mer action i bildet.

Endret av Jacobs1k
Lenke til kommentar
Argh...hater at det kommer så mange nye kamera på en gang, så mye å sette seg inn i. Kunder forventer at vi kan ALLE funksjonene på absolutt alle kameraene som vi har inne og som kommer i salg om uviss tid. :realmad:

Det er jo eeeasy. :D

 

Så lenge det ikke er kompaktkameraer eller Pentaxer. Men gi meg et par dager med et par Pentaxer, så skal vel det også gå bra. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...