Bruker-88036 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg fikk 8 på fargetesten. Så jeg er vel fargeblind da.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Fargetesten i siggen til ET-media var genial. Festlig sak - fikk 0 jeg også.. Men - veldig plagsomt - har hikke nå - det er litt irriterende når jeg hikker og musa hopper en hundre pixler eller så mens jeg prøver å trekke rundt på klossene.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 En stund siden jeg tok testen da. Mr. Olsen var fortsatt her på bruket... Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Fikk 4, men var en rimelig kjedelig test, og måtte kjempe for ikke å bare dra de sånn at de så sånn nogenlunde ut.Nogenlunde taktikken gjorde at jeg endte opp på 12. Har vanskelig for å ta lange tester på nett skikkelig seriøst når jeg gjør dem. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Fargetesten i siggen til ET-media var genial. me 2 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 hehe.. artig dette. Ser ut til at detta var noe som fenget. Flere sånne tester takk Fikk et flott plastkort i posten i dag også NPU medlemskort (Nikon Professional User) weee Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Kjøpte Sigma 30mm av saturina på fredag kveld, på mandag var pakka levert til meg. Meget bra pakket inn i eske med kvittering og tom et UV-filter som en gledelig overaskelse. Lynkjapt levert av saturina, kan trygt anbefale han som selger Og objektivet har akkurat vært på reperasjon så autofokusen sitter som den skal. Et kjempeobjektiv jeg kommer til å ha mye glede av fremover! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Og da har Facebook bytta tilbake til sine gamle "Terms of use"... Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Hurra, ett år på forumet idag. Apropos Facebook: noen som leste denne historien i DB? Lurt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Da har jeg kommet hjem fra fiskebåt, og fy satan så sjøsyk jeg ble! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Urgh. Sjøsyke suger hardt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Indeed it does! Håper jeg bare får noen bilder. Klarte å åpne bakdekselet på to filmer, så regner med at de sliter av kraftige lyslekkasjer. Men jeg håper som sagt de tre andre filmene ble noe tess! Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Pfft, landkrabber Jeg fikk min ilddåp i marinen, og kan vel fastslå at jeg er immun mot sjøsyke etter 12 mnd med kontorarbeid på fregatt. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Da har jeg kommet hjem fra fiskebåt, og fy satan så sjøsyk jeg ble! ...Derfor holder jeg bena mine godt plantet på fast grunn. Styrer glatt unna ganske små båter. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Argh...hater at det kommer så mange nye kamera på en gang, så mye å sette seg inn i. Kunder forventer at vi kan ALLE funksjonene på absolutt alle kameraene som vi har inne og som kommer i salg om uviss tid. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hater litt på fotopia i dag jeg da. har ventet nå i 3-4 uker på å få det jeg har bestilt. arg! var en litt gretten telefon ned der i stad. Jeg har faktisk betalt alt jeg skulle ha også. Har fått kunn halvparten av utstyret da en eller annen luring der inne leste bare det som stod på lista og ikke husket på å se på antallet. Endret 18. februar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Endelig! 5D2'n min! Whee! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Åhh grattis da Misunner deg ikke.......... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Grattis aetius. Alltid gøy med nytt utstyr. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 hm, fikk omsider tatt den fargetesten.. Your score: 119 jaja, men så ble jeg jo erklært nesten fargeblind på sesjon :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå