tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Faen som jeg hater Vista! Går faen ikke ann å kopiere en mappe en gang. Møkk! Det er en grunn til at jeg ikke bruker Vista. Du skulle kastet deg på når det var mulig å laste ned Windows 7 betaen. Den fungerer mye bedre enn Vista Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Windows 7 fungerer overraskende bra. Litt uvant å venne seg til det nye guiet. Jeg er litt plaget med at Windows Live kræsjer nå og da. Men ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hm, må kanskje gjere alvor av planane om å erstatte Vista med 7. Har hatt ISO-fila liggjande på disken ei stund no. Endret 17. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Så betaen til Microsoft er god nok for hverdagsbruk? Shocking. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Tror ikke jeg ville ha trødd det inn på hovedpcen enda. Lenke til kommentar
iLoop Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Hei Noen som vet om det finnes noe beskyttelse til blitz feste? På Nikon kameraet jeg hadde fulgte det med en "dings" som sto i blitz feste på kamera men på canon kameraet mitt er det ikke noe slikt. Kan dette kjøpes noe sted, ser liksom for meg at dette må finnes? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Tror ikke jeg ville ha trødd det inn på hovedpcen enda. Hvis hovedPC kjører Vista så ville jeg ha vurdert. Vent litt, det var det jeg gjorde ... Og Vista kommer ikke tilbake. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Holder meg til xp en stund til. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Støttes. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Tror ikke jeg ville ha trødd det inn på hovedpcen enda. Hvis hovedPC kjører Vista så ville jeg ha vurdert. Vent litt, det var det jeg gjorde ... Og Vista kommer ikke tilbake. Tom Kan virke som om jeg er en av de få som har et 100% fungerende Vista da. Bytta CPU, hovedkort og minne men slapp å reinstallere vista, det imponerte meg. Det startet opp som ingenting hadde hendt. Bare reinstall av driverene på hovedkortet som krevdes. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Bare for å være litt motvekt: Jeg kjører Vista på to PC'er (hhv. 32- og 64 bits) og har ingen problemer. Greit nok, det er noen litt tungvinte løsninger rent GUI-messig, men jeg har overhodet ingen problemer med ytelse eller stabilitet. Edit: Da var jeg visst ikke helt alene likevel Endret 17. februar 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 De eneste problemene jeg har opplevd med Vista x64 er at jeg ikke fikk kontakt med en Lego NXT brikke som vi brukte på skolen, samt at VB appet som skolen tilbyr for å mappe skrivere etc ikke fungerer. Francis Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 http://www.flickr.com/photos/moogibang/2570603414/ <- "Dragonfly at f/1.0". :o Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 http://www.flickr.com/photos/moogibang/2570603414/ <- "Dragonfly at f/1.0". :o Skal godt gjøres å treffes fokus på øyet her ja Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Radioresepsjonen er jo soo konge Og skål for omgangsyke, VIP plassering på ramma. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jadda fikk med med helikopteret i dag Landa et utenfor bygget i dag og Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 HeiNoen som vet om det finnes noe beskyttelse til blitz feste? På Nikon kameraet jeg hadde fulgte det med en "dings" som sto i blitz feste på kamera men på canon kameraet mitt er det ikke noe slikt. Kan dette kjøpes noe sted, ser liksom for meg at dette må finnes? Det trenger du egentlig ikke. På Nikonkamera følger det bare med på de "laveste" modellene, f.eks. fulgte det med da jeg kjøpte D50, men ikke D200. På D700 husker jeg ikke, men tror ikke det fulgte med. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg holder meg til XP til 7 har vært på markedet i ca ett halvt år. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har heldigvis bare Vista på laptopen da. På den stasjonære skal jeg ha XP helt til Windows 7 kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå