Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Noen som vet om det finnes noe beskyttelse til blitz feste? På Nikon kameraet jeg hadde fulgte det med en "dings" som sto i blitz feste på kamera men på canon kameraet mitt er det ikke noe slikt. Kan dette kjøpes noe sted, ser liksom for meg at dette må finnes?

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg ville ha trødd det inn på hovedpcen enda.

Hvis hovedPC kjører Vista så ville jeg ha vurdert. Vent litt, det var det jeg gjorde ... Og Vista kommer ikke tilbake.

 

Tom

 

Kan virke som om jeg er en av de få som har et 100% fungerende Vista da.

Bytta CPU, hovedkort og minne men slapp å reinstallere vista, det imponerte meg. Det startet opp som ingenting hadde hendt. Bare reinstall av driverene på hovedkortet som krevdes.

Lenke til kommentar
Hei

Noen som vet om det finnes noe beskyttelse til blitz feste? På Nikon kameraet jeg hadde fulgte det med en "dings" som sto i blitz feste på kamera men på canon kameraet mitt er det ikke noe slikt. Kan dette kjøpes noe sted, ser liksom for meg at dette må finnes?

Det trenger du egentlig ikke. På Nikonkamera følger det bare med på de "laveste" modellene, f.eks. fulgte det med da jeg kjøpte D50, men ikke D200. På D700 husker jeg ikke, men tror ikke det fulgte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...