Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bukseseler, ja. Nå vet jeg hvilken generasjon jeg henger med her på forumet. :p
Når min generasjon viser myntinnkastet, da er det ufrivillig, og dermed komisk. Når din generasjon gjør det samme, da er det mote.

 

Forstå det den som kan :hm:

Åja, hehe, er det rævsprekken du tenker på?

Lenke til kommentar
Bukseseler, ja. Nå vet jeg hvilken generasjon jeg henger med her på forumet. :p
Når min generasjon viser myntinnkastet, da er det ufrivillig, og dermed komisk. Når din generasjon gjør det samme, da er det mote.

 

Forstå det den som kan :hm:

Åja, hehe, er det rævsprekken du tenker på?

Jepp.

 

En annen ting er at de ferreste av vår generasjon virkelig bruker bukseseler, annet enn på helt spesielle plagg.

Lenke til kommentar

RandiA har sagt ja til å være redaktør for Utfordringssidene i Forumboka. Hun viser allerede gode takter, så dette blir bra folkens :)

Vi håper at vi og har nyheter om de andre redaksjonen snart. Stay tuned.

 

Arbeidsgruppa har og blitt enige om å sette 1. april som foreløpig deadline for innsending av bilder. Kommer tilbake med detaljer rundt innsending.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Vet du hva prisen blir på de, gorpium? :)

Usikker, men fakket dette opp fra Strobist.

Prices TBA, but the Mini is said to be about 15% more than a Plus II, with a Flex coming in at a little higher than that.

 

Og de vil kun være tilgjengelig for det amerikanske og canadiske markedet en stund fremover.

Lenke til kommentar
Var ute på en fototur i dag sammen med tomsi42.

 

Han hadde objektivet i lommen på jakken, og var litt uheldig. :ohmy:

:wallbash: du vet hva jeg mener om slikt Tom :roll:

 

Da fikk jeg solgt 5den min og imorra bestiller jeg 5d mark ii. Tør ikke engang å tenke på ventetiden.

Er det bare meg, eller bytter enkelte her på forumet kamera oftere enn underbukser? :whistle:

uansett, grattis... du får nok mange gode stunder med mk2...

PS! Da er det bare å begynne med sparing til 5d mk3 :innocent:

Lenke til kommentar
Var ute på en fototur i dag sammen med tomsi42.

 

Han hadde objektivet i lommen på jakken, og var litt uheldig. :ohmy:

:wallbash: du vet hva jeg mener om slikt Tom :roll:

Kunne hvertfall lukket igjen lomma da.. hehe.

 

Hadde selv en fin episode med D700'n som lå i en våt bag over natten. så ut som den hadde svettet ihjel oppi der. var nesten så det rant vann av huset når jeg tok det ut.

Lenke til kommentar

Jeg har for små lommer og/eller for stor optikk til å ha objektivene i lommen. Blir liksom litt vanskelig å få plass til 24-70, 70-200 eller 135 F2L.. kunne nok ha fått 50 1.4 i lommen, men har alltid med meg NG baggen min uansett.

 

Som forøvrig begynner å bli litt trang nå. 1D med 24-70 går oppi, og til nøds en blits. That's it.

Lenke til kommentar
Hadde ikke sagt nei til Steve Winters utstyrsliste på side tre.

Er ikke mange som har EF 1200mm f/5.6L USM på listen sin. :p

 

Brukte ikke Steve Winter Canon eos 350D på et av hans vinnerbilder under wildlife photographer of the year. ser ikke den på lista... den kan være solgt, men det var første tanken min da jeg så på lista... :p

Jo, han kjøpte inn 14 350D med EF-S 10-22mm som han plasserte rundt omkring, men har vel ikke lagt det til på listen grunnet lite brukt ellers.

 

Kjøp ny bag/sekk sn0dig. Du har iallfall pengene til det.

Lenke til kommentar
Hadde ikke sagt nei til Steve Winters utstyrsliste på side tre.

Er ikke mange som har EF 1200mm f/5.6L USM på listen sin. :p

 

Brukte ikke Steve Winter Canon eos 350D på et av hans vinnerbilder under wildlife photographer of the year. ser ikke den på lista... den kan være solgt, men det var første tanken min da jeg så på lista... :p

 

1x Canon Rebel XT

 

Er der enda den, sammen med en 10-22.

Lenke til kommentar
Hadde ikke sagt nei til Steve Winters utstyrsliste på side tre.

Er ikke mange som har EF 1200mm f/5.6L USM på listen sin. :p

 

Brukte ikke Steve Winter Canon eos 350D på et av hans vinnerbilder under wildlife photographer of the year. ser ikke den på lista... den kan være solgt, men det var første tanken min da jeg så på lista... :p

Jo, han kjøpte inn 14 350D med EF-S 10-22mm som han plasserte rundt omkring, men har vel ikke lagt det til på listen grunnet lite brukt ellers.

Fikk med meg at han hadde flere stasjoner med kamera rundt om, men herre min... Tviler på at jeg kommer til å kjøre den taktikken under årets aprilfest :p

Lenke til kommentar
Kjøp ny bag/sekk sn0dig. Du har iallfall pengene til det.

 

Penger? Jeg har 1300,- på konto som skal vare til den 10. i neste mnd.. Men joda, jeg tar det jo bare på lønna, så sånn sett har jeg nok penger.

Men så har jeg jo minitrekkeren til når jeg trenger å ha med meg masse.

 

Noen forslag til passelig skulderbag med plass til 1d med påmontert 24-70 + ekstra objektiv og blits? Uten at det blir for massiv bag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...