Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn. Da har jeg vært flink med kritikk på noen andres bilder i BK, siden jeg selv har lagt ut 2 stk idag. :)

Ser gjuerne at du fortsetter med det :) Begge deler egentlig

 

Tom

 

Joda, har prøvd å skjerpe meg, men på en del bilder så... bare... har jeg ingenting å bidra med. Jeg forstår liksom ikke bildet. Da lar jeg heller være å skrive noe. Er liksom sport, landskap og kanskje litt portrett jeg kan si noe på. Men ikke lyssetting i portrett. Hehe. Vanskelig det her. :p

Lenke til kommentar
Noen som vet om Fotopia har sovnet i sokkene? fikk ordrebekreftelse på varene 6.2.09 og fremdeles ikke hørt ett pip fra de etter det .....:(

Varierer veldig hos de. Av og til er varene sendt kjapt - andre ganger kan det gå litt tid. Sendt en epost til de og spurt?

Varene dine kommer før eller siden - dessverre er det til tider sistnevnte.

Treige ja... Jeg ringte inn etter en uke sånn for å høre om de hadde sovnet eller noe sånt. SKulle sende varene mine samme dag. Helt greitt for meg. Men når de klarte å sende én av hver ting jeg hadde bestilt og betalt for, da ble jeg litt gretten. Skulle sende meg resten i dag, spent på å se hvordan det går.

Lenke til kommentar

Wehu, bestilling lagt inn på mitt første kamera faktisk. Har hatt nokre kompaktkamera som har blitt degradert, men aldri kjøpt noko sjølv.

 

Valget falt på Casio EX-F1 hovudsakleg på grunn av høghastighetsvideofunksjonen, hadde i utgangspunktet ikkje tenkt at eg kunne få eit greit kamera i same slengen, men det gjekk jo greit. Kamera er vel heilt OK, det er uansett milevis foran Samsung-kompaktkamera eg har i dag.

 

Eg ser ofte motiver som kunne blitt flotte bilete rundt meg, gler meg til akkurat det der. Den tekniske delen har eg ikkje snøring på, så der blir det ein del lesing samt prøving og feiling, mest feiling sikkert. :p

Lenke til kommentar

@Zeph

 

Du har nok et bra kamera i vente, er ikke så verst det der. Man kan alltid få noen allrighte bilder med det, familien min har et sånt et og det er faktisk veldig greit og enkelt og bruke, resultatene blir jo ikke som på et speilrefleks kamera, men det ordner jo Photoshop!

 

Lykke til, håper du får mer interesse for foto :D

Lenke til kommentar
Sto på morran i dag og vurderte om jeg skulle ta med kameraet og nyobjektivet på skolen i dag, men tenkte nei.. Skjer vel ikke så mye i dag..

Hva skjer så når jeg er på skolen? Joda det kommet et helikopter og lander rett utenfor bygningen :mad:

Eid!

 

Forøvrig ble jeg nettopp positivt overrasket. Ikke langt fra avisen der jeg tilbringer en del tid rundt middagstider, er det et Cateringselskap med takeaway. Når jeg sier ikke langt, mener jeg rett over gata.

 

Seriøst! Rett over gata, dette kan bli dyrt. :D De har rullekebab! :D

Lenke til kommentar
Seriøst! Rett over gata, dette kan bli dyrt. :D De har rullekebab! :D

Tør jeg gjette på +10kg i vekt før sommeren ;)

 

Tom

Ja. Men det er fordi jeg skal til Midt-Østen og skal gafle inn fransk-libanesisk-syriske måltider over en lav sko i Libanon og Syria. Men går nok ned igjen i Jordan og Israel, der er det nemlig engelskinspirert matlagning! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...