saturnia Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Lyst på en minnekort-leser for CF? Blir bare rullegardin på macen min.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Tja. Hadde vel ikke vært så dumt med CF-leser. Free or pay? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Aner ikke hva den er verdt, men siden det ikke er lov med kjøp/salg her så sier det seg selv.. Det er en Delkin ExpressCard 34.. Endret 15. februar 2009 av saturnia Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, såklart. Ypperlig. Want my address? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Just PM me.. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Slik var det i Bymarka i dag Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Slik var det i Bymarka i dag Hmm. Stusselige greier ja. Godt jeg har holdt meg innendørs. Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Var ute på en fototur i dag sammen med tomsi42. Han hadde objektivet i lommen på jakken, og var litt uheldig. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Til og med Sigma tåler litt snø Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Jeg har også vært ute en tur med fotoapparat idag, og var på tidspunktet nærmere en nyhetssak enn jeg trodde. Men jeg vet fortsatt ikke om redningsaksjonen var over eller ikke da jeg tok bildene. Oversiktsbilde av området, med et Seaking-helikopter. Virket som det fortsatt ute og søkte på måten det fløy på, men er ikke sikker. Har fortstått det slik at det var dette området redningsaksjonen foregikk. Nærbilde av helikopteret. 100% crop fra et annet bilde da de var nærmere punktet jeg var. Artikkel i Adressa om saken. Edit: Ser ut som på tidspunktet til saken i Adressa at det hele var over da jeg var ute. Sak opprettet 15:55, mens mine bilder ble tatt 16:15 til 16:25. Endret 15. februar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Dette kan bli en spennende uke. Skal mest sannsynlig på fiskebåt onsdag og torsdag hvor jeg lager en reportrasje om lofotfiske, og på torsdag kveld eller fredag skal jeg trolig portrettere Mads Gilbert. Dette blir nok en produktiv uke. And by the way: Jeg har kommet med på utvekslingsprogrammet til skolen min, så jeg befinner meg i storbyer i Polen (hovedsakelig Gdansk) i 5 uker fra 25 mars, for å fotografere street. Gleder meg som en unge. Endret 15. februar 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Gleder meg til å se resultatene fra polen Ustedalen. Hva kommer du til å bruke av utstyr? Lenke til kommentar
Rubyred Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Sigmaen til tomsi tåler nok det. Forøvrig et knall objektiv den 50-150. :!: Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Gleder meg til å se resultatene fra polen Ustedalen. Hva kommer du til å bruke av utstyr? Rolleiflex 3.5F, Pentax Me/Me Super, noen linser til Pentax kameraene, en lysmåler (muligens D200 vil bli brukt til dette, selv om jeg ser helst å slippe å ta med dette ned), og haugevis av film og kjemikalier. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Så Rolleiflexen ble som ny etter en tur til Stasi? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Rolleiflexen har ikke vært hos Stasi, men den funker okay. Skal en tur innom Frankfurt i sommer, men har ikke tid til å få gjort dette nå. Den har litt problemer med tidene under 1/15 og presset på filmen (blir noen svarte punkt på enkelte bilder), men utenom det fungerer det! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Noen som vet om Fotopia har sovnet i sokkene? fikk ordrebekreftelse på varene 6.2.09 og fremdeles ikke hørt ett pip fra de etter det ..... Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg må nok innom Stasi også. Lysmåleren på Mamiyaen er tullete, veldig tullete. Jeg har dog lest på noen linker som ble postet i den analoge diskusjonstråden. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Noen som vet om Fotopia har sovnet i sokkene? fikk ordrebekreftelse på varene 6.2.09 og fremdeles ikke hørt ett pip fra de etter det ..... Varierer veldig hos de. Av og til er varene sendt kjapt - andre ganger kan det gå litt tid. Sendt en epost til de og spurt? Varene dine kommer før eller siden - dessverre er det til tider sistnevnte. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Virker litt treige ja. Ca alt de har er jo 2 uker unna å være på lager *vente på blitz + batteri fra fotopia^* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå