Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sier til så veldig mange kunder. Det geniale med dSLR er at man kan kjøpe nytt utstyr etter behov. Finne du kitobjektivet for begrensende, kan du enkelt spe på med et ekstra.

 

Å kjøpe et objektiv uten å vite hvorfor du kjøper det er derimot i mot min tankegang... Men ja, du kan forvente deg 4x zoom. ;)

Lenke til kommentar
Som jeg sier til så veldig mange kunder. Det geniale med dSLR er at man kan kjøpe nytt utstyr etter behov. Finne du kitobjektivet for begrensende, kan du enkelt spe på med et ekstra.

 

Å kjøpe et objektiv uten å vite hvorfor du kjøper det er derimot i mot min tankegang... Men ja, du kan forvente deg 4x zoom. ;)

 

 

Jeg har bestemt meg for å kjøpe meg speilreflekskamera, og når jeg ser på elprice et d40 inkl 2 stk objektiv hvor det ene koster 2000 kr nytt, men at det kun blir 700 hvis jeg kjøper det i lag med D40 så kjøper jeg jo det ;) Har hørt at det skal funke bra til flyspotting ;)

Lenke til kommentar
Fant en deilig energidrikk i butikken i dag! Den var så fint pakket inn, at kameraet måtte frem :p
I hva slags butikk finner man den drikken der? Så fristende ut.

 

Men hvis det er noen av dere her inne som er glad i ski eller snowboard, så kom jeg over en fin liten film med litt chill pudderkjøring i Utah, filmet av brødrene Provo med et 5D Mark II.

 

http://www.vimeo.com/3155182

 

Må selvølgelig se den i HD.

Lenke til kommentar

Grattis, ja. Men den flash-greia var så talentløst dårlig laget at jeg ikke fikk sett bildene på noen bra måte. I Firefox funka det ikke. I IE funka ikke fullskjerm-funksjonen...

 

Jaja. Sånn det blir når fancy går foran funksjonalitet. Og den fella går mange i... fortsatt tydeligvis.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Gratulerer så veldig pent ut tim,

hvilket bilde deltok du med?

Ingen av de som er vist på nettet, det er bare de 16 første sidene som vises. Men jeg er der, tro meg :)

Konsertbilde, av en mildt sagt utagerende pianist.

 

Coverbildet er forresten en mosaikk av mange bilder satt sammen. Skal virkelig bli gøy å se det i større format.

 

Store sjanser for at jeg leverer samme bilde til Forumboka, så hvis det passerer "juyen" der, får dere se det seinere ;)

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...