IceFox Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Vi hadde russeball forrige onsdag. Kjipe ungdommer her inne assa. Det kommer fra en som søker etter tutorials for å runne mineswiper. Mener du at mineswiper nørd? Alle spill må læres vettu... Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 YAy. Da har jeg fremkalt min første film. Kommer muligens resultat i BK imorgen =). Eller bare her. Vi får se, det kom ihvertfall ett bilde på negativet. wuii. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Idag var det en kamp i en lokal vintercup borte på banen like ved der jeg bor, så da MÅTTE jeg jo bare bort og teste det nye objektivet. Litt vel mye snøvær til at det egentlig ble noen reell testing. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Mye støy i det bildet Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Mye støy i det bildet Ratleto Jepp. ISO 1600 på Canon 30D har mye støy. Snøen hjelper jo heller ikke til. Endret 12. februar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som selger kameraet sitt her? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Idag var det en kamp i en lokal vintercup borte på banen like ved der jeg bor, så da MÅTTE jeg jo bare bort og teste det nye objektivet. Så det er der det været ble av. Tom Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) @ tekno: Sjekk på foto.no sin bruktside.. Masse kamera og objektiv der som selges. Endret 12. februar 2009 av saturnia Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Idag var det en kamp i en lokal vintercup borte på banen like ved der jeg bor, så da MÅTTE jeg jo bare bort og teste det nye objektivet. Så det er der det været ble av. Tom Savner du det? Skal jeg sende det tilbake? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Noen som selger kameraet sitt her? Ja. Gjer du? Lenke til kommentar
arela Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Ble det en f/2.8 zoom Ratleto? Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Lurer på når Posten Norge skal få litt konkuranse.. Ting tar tid Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Har sjekka men fant ikke noe spessielt Slipper uansett moms så er vel bare å kjøpe nytt Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Posten har konkurranse - bare ikke så veldig stor. Kona bestilte noen klær fra H&M for litt siden, og den pakken kom ikke til Rimipostkontoret, men til en liten kiosk litt oppe i bakken, siden den ble sendt med et konkurrerende selskap... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Posten har konkurranse - bare ikke så veldig stor. Kona bestilte noen klær fra H&M for litt siden, og den pakken kom ikke til Rimipostkontoret, men til en liten kiosk litt oppe i bakken, siden den ble sendt med et konkurrerende selskap... Noe ala DHL eller Tollpost da eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Så det er der det været ble av. Tom Savner du det? Skal jeg sende det tilbake? Nei takk, send det til Russland Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Send det til Jerusalem. De kan trenge å kjøle seg ned litt. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Noen fra Oslo som er noe keen på å ta skibilder i helgen? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Ja. Nei. Faen. <---- Endret 12. februar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2009 Noen fra Oslo som er noe keen på å ta skibilder i helgen? var det venner du skulle ta bilde av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå