Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, 6k er jo en del. Men om jeg får 5k av Lefdal hjelper jo det litt på samvittigheten. Da forstår jeg Hvordan går det egentlig med det? Blir det noe erstatning på dere eller? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Russ 09 her. Tviler på at vi gidder å dra til Tryvann. Vi har bil, sprit og vannballonger. Trenger man virkelig mer?! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg bestilte grunnpakken, men er motstander av å legge russetiden mot 17. mai... Helt meningsløst å feire før eksamen er bestått! Har ikke bestilt en eneste billett til noen treff. Jeg er nok litt for gjerrig til å gidde å betale for buss, treff og øl (damene er gratis )... Gruer meg noe jævlig til eksamen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Greit at jeg bare trenger å hoppe over fjellet her, så er jeg i Kongeparken Blir billig feiring på meg når den tid kommer. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Har forresten lagt inn en bestilling på B&H. Gettin' me some Wizards. sender BH til noreg? trodde de bare sendte til canada og usa.. Kjøpte Cybersync istedet. Fikk en utløser og to mottakere til snaue 1500kr. Og til nå kan jeg ikke si annet en de virker som en drøm og er mye mindre i størrelse en PW og de bruker enda mindre strøm. Minuset er rekkevidden som bare er noen og 100m. Mao kan man kjøpe mange slik for prisen av en PW... Kan den utløse bare blitser, eller kan den også utløse kameraer?? Utløser kun blitsen ja. Du kan testskyte blitsene med testknappen på senderen men ikke utløse kameraet som Pw kan. Men jeg har trådløs fjernkontroll til kameraet så det betyr ikke så mye for meg. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Er jeg litt godtroende dersom jeg legger ut annonse om på foto.no om "salg" av fotoblader? Har nemlig omlag 26 blader (både engelske og norske) med cd den eldste er fra januar 2008 Endret 12. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er jeg litt godtroende dersom jeg legger ut annonse om på foto.no om "salg" av fotoblader? Har nemlig omlag 35 blader (både engelske og norske) med cd den eldste er fra januar 2008 Hvilke er det snakk om? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Digital Photo Digital Camera World PhotoPlus Digital Foto EDIT: Mange fine tester av blant annet Canon 5d mk2, Nikon D700 m.m. EDIT 2: men er mulighet for å "gi bort" leste blader på bruktmarkede? Endret 12. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Digital PhotoDigital Camera World PhotoPlus Digital Foto EDIT: Mange fine tester av blant annet Canon 5d mk2, Nikon D700 m.m. Kan hende jeg er interessert Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Woho! Runna Minesveiper for første gang. Hjemme alene og kjeder meg. Måtte finne tutorial på Youtube. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Når det gjelder digitalfoto, skal skal jeg ha penger for å motta det bladet De andre bladene er greie. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Blir spennende mat i dag. Ris og hermetikktunfisk! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal ikke være russ jeg. Trenger ikke å være medlem i noe for å kunne feste på dårlige fester med over ni tusen keeger og rikmannsunger. Må dere på død og liv dra på Tryvann og de dyre greiene da? Kan dere ikke finne på egen ting istedet? Russ '80 Vi gjør jo støtt og stadig egne ting, jeg er bare ikke med på det som er knyttet opp til det å være russ, som f.eks russeball, russekro og landstreff, Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi gjør jo støtt og stadig egne ting, jeg er bare ikke med på det som er knyttet opp til det å være russ, som f.eks russeball, russekro og landstreff, Vi hadde ikke russeball, og gadd ikke dra på landstreff. Men vi var på russekro. I Moss og Son Flere ganger. Tom Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Er noe russeballdritt på lørdag, men ikke faen om jeg reiser tre timer vekk for å dra dit. Desuten skal jeg utføre oralmasurbasjon i form av høytlesing av en novelle på søndag. UKM. Nerver? Neida : < Endret 14. februar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi hadde russeball forrige onsdag. Kjipe ungdommer her inne assa. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Vi hadde russeball forrige onsdag. Kjipe ungdommer her inne assa. Det kommer fra en som søker etter tutorials for å runne mineswiper. Lenke til kommentar
spjuk Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, 6k er jo en del. Men om jeg får 5k av Lefdal hjelper jo det litt på samvittigheten. Husk at vi får solgt bussen igjen for sikkert det dobbelte av hva vi kjøper den for da Thomas=) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe. Ja, vi får satse på det Håkon. Blir nok med. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hehe. Ja, vi får satse på det Håkon. Blir nok med. Har du kjøpt deg buss?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå