Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, bare dobbelt så langt :roll:

Hvis du mener å si at forskjellene i utsnitt er små, så vet jeg det. Men kan være greit å ha en kraftig tele til de gangene 200mm ikke holder. F.eks hvis man skal ta bilder av naboen som står naken foran vinduet i naboblokka.

:ph34r: :!:

Hvis noen av mine naboer står naken foran vinduet; så trekker jeg for gardina!

Tom

Lenke til kommentar

såpass sjønner jeg òg, var nok utsnitte jeg siktiet etter ;)

Hvis du mener å si at forskjellene i utsnitt er små, så vet jeg det. Men kan være greit å ha en kraftig tele til de gangene 200mm ikke holder. F.eks hvis man skal ta bilder av naboen som står naken foran vinduet i naboblokka.

:D dyr hobby, men vært ett forøk :whistle:

Lenke til kommentar

Hvis noen av mine naboer står naken foran vinduet; så trekker jeg for gardina!

Tom

Da har du følgende problem: stygge naboer

:p

Edit: Alt dette var forøvrig en spøk. Jeg har heller ingen pene naboer(som jeg vet om), bor heller ikke i blokk.

Saturnia: Har allerede 70-200 F/4 og 135mm F/2 + 1.4tc som blir 189 2.8.. ser ikke helt poenget med 200 2.8

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Hvorfor i svarte får man objektivhunger når prisene har steget med 25% :wallbash::realmad:

Hvorfor ha objektivhunger når man har så fint utstyr fra før av :hm:

Fordi man alltid vil ha mer og bedre :thumbup:

Spesielt når man har sagt opp jobben, og skal begynne på skolen igjen. Da vil man ha så bra utstyr som mulig, siden man ikke har mulighet for å kjøpe nytt når man går på skole og har 0 inntekt.

Edit: Å ta bilder er oppskrytt. Å sitte hjemme og runke push-pull 100-400 mens 70-200 sitter og gråter i hjørnet er mye mer tilfredstillende.

Uhm.. :wow:

Nei men som sagt, går snart tilbake til skolen og har da 0 inntekt. Vil ha det utstyret jeg "trenger" (les: har lyst på) før den tid.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Heldig du ;) Verre med en annen stakkar som er innehaver av en "touch & go" konto.

Må jo innrømmes at det er en bedre oppside nå enn for bare noen måneder siden.

Desverre så er der en del saker som må prioriteres foran hobbyen. Får se når sommeren er passert om en ikke må ha noe lys-sterkt å trøste seg med når høstmørket setter inn :D

Lenke til kommentar
Heldig du ;) Verre med en annen stakkar som er innehaver av en "touch & go" konto.

Må jo innrømmes at det er en bedre oppside nå enn for bare noen måneder siden.

Desverre så er der en del saker som må prioriteres foran hobbyen. Får se når sommeren er passert om en ikke må ha noe lys-sterkt å trøste seg med når høstmørket setter inn :D

Jeg har like mye touch & go konto. Alt jeg tar på personalkjøp trekkes nemlig direkte fra lønn. Lite jeg får utbetalt altså :blush:

Edit: Pleier å tulle med at sjefen lønner meg i optikk. Ikke så alt for langt ifra sannheten. Men greit å bo hjemme og ha lite utgifter.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Those were the days, Once upon a long ago!

Kan vel egentlig ikke klage så mye egentlig.

Hadde jeg hatt interessen for foto mens jeg var på din alder hadde jeg nok handlet det som var mulig. Med litt flaks hadde jeg vel opparbeidet meg samme erfaring som PM og Tomsi, men det toget føyk forbi for en mannsalder siden :cool:

Lenke til kommentar
Hva kan jeg ta dersom jeg velger å selge følgende, godtfolk?

EF 70-200 f/2.8L USM med stativfeste og solblender (perfekt optisk, men slitt på og rundt stativfestet - dvs. lakken flasset av noen steder) + ny, i praksis ubrukt EF 1.4x Extender II?

Hva faen :!: i praksis ubrukt, men rent teoretisk brukt :innocent:

sorry kan ikke nok om bruktpriser til å uttale meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...