gorpium Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Yey! Brannøvelse i natt. Halv fem. På med noe klær og ut i -15 med vind. Lite kjekt - og det var heller ikke noe bedre at brannalarmen fortsatte å ringe 5 min etter vi hadde lagt oss igjen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Februarfesten gikk til helvette for min del. Får ikke tid til å ta bilder. Så si alle motiver her er kjedelige eller brukt opp, og fremkomstmiddelet mitt står i ro nå om vinteren. For vente til sommeren da. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fint nytt nikkorobjektiv 35/1.8 med swm. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det var på tide! Det bør vel forresten også nevnes at det er DX. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det var på tide! Det bør vel forresten også nevnes at det er DX. Vet vi det helt sikkert enda? Francis Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Står da DX inngravert i objektivet, så det er vel sikkert ja. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Arg! Jeg hadde ikke lest førstesideoppslaget på akam. Jeg hadde bare lest diverse rykter på nettet :wallbash: Francis Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Arg! Jeg hadde ikke lest førstesideoppslaget på akam. Jeg hadde bare lest diverse rykter på nettet :wallbash: Ja ja, men nå har du lært! Endret 9. februar 2009 av Aetius Lenke til kommentar
fototim Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Uformell designkonkuranse for Brukerboka 2008. Fristen for forslag er neste mandag. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hvordan går det med FireFox prosjektet? Endret 9. februar 2009 av chris300 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan går det med Lefdal prosjektet? Venter på at FireFox skal gjøre ferdig detektiv-arbeidet. Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var det ikke FireFox det var så mange bugs med i senere tid da?? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var det ikke FireFox det var så mange bugs med i senere tid da?? IceFox tenkte jeg på i forhold til Lefdal... Hva tenker du på? Tom Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skjønte du mente Icefox... Nå tenker jeg på en tur i bakken eller ikke. Husker ikke hva jeg tenkte på da desverre... Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var det ikke FireFox det var så mange bugs med i senere tid da?? IceFox tenkte jeg på i forhold til Lefdal... Hva tenker du på? Tom Detektivarbeidet er vel utført. Et par bilder og filmer burde gjøre susen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det har vært dritplagsom å ha med stativet. Har ikke stativfeste på sekken så jeg har måttet bære det i hendene. I dag fikk jeg satt en idé ut i live. Lagde til med eget "hurtigkobling"-reimfeste og fiksa litt på en geværreim.. og nå kan jeg bære stativet i reim over skulderen som et gevær. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Detektivarbeidet er vel utført. Et par bilder og filmer burde gjøre susen. Bra jobbbet. Sitter nå og forfatter teksten som brevet som jeg tenker å sende. Har tenkt å refere til Åndsverksloven og Gisle Hannemyr sine eminente sider. Ser nå at frilanssatsene er økt. I og med at dette er et bilde som er skrevet ut , så er det vel naturlig å likestille det med en helside? Eller er forside mer riktig ? Jeg ser også at man kan anse dette som grov uaksomhet, så jeg tenkte å kreve den dobbelte satsen, noe som er vanlig kotyme i slike saker. Jeg forventer selvsagt at de også fjerner bildet, da de ikke har tillatelse til å bruke bildet. Den økonomiske kompensasjonen er kun å regne som oppreisning for skade av ikke-økonomisk art. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Var det ikke FireFox det var så mange bugs med i senere tid da?? IceFox tenkte jeg på i forhold til Lefdal... Hva tenker du på? Tom Detektivarbeidet er vel utført. Et par bilder og filmer burde gjøre susen. Pratet med noen der? Idag altså... Endret 9. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som kan fortelle meg meningen bak det hodeplagget som det er så mye styr i rundt? Jihab... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som kan fortelle meg meningen bak det hodeplagget som det er så mye styr i rundt? Jihab... Rent fototeknisk tror jeg ikke det har så mye hensikt... Jeg hadde et spennende øyeblikk i dag, da jeg skulle ta dagens februarfestbilde. Plutselig ville ikke Tokinaen zoome ut forbi 20mm. Da skrudde jeg av metallplaten som sitter rundt frontelementet, og ut trillet en bitteliten skrue. Det er ikke så tillitsvekkende at jeg a) kan skru av metallplaten rundt frontelementet med bare fingrene og b) finner løse skruer inne i objektivet... Bygd som en tanks min rompe. Får spare på skruen, sånn at jeg har alle delene om jeg eventuelt må sende det inn til service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå