IceFox Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 digg å eie icefox i quizen D: haha Digg å få uavgjort med icefox. Digg at folk sammenlikner seg med meg! Og var nok en smule flaks med i bildet. Googla Hubble da. Mest av interesse. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 laaaavt blodsukker i dag gitt... Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor finner jeg sånne ark jeg kan sjekke fokusen på kameraet mitt? http://www.dphotojournal.com/download-free-focus-test-chart/ Takker og bukker, nå blir det testing av fokus til uken her gitt.. Noen tips? skal jeg først ta med auto, så med manuell, på forskjellige blendere og brennvidde(mm)? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor finner jeg sånne ark jeg kan sjekke fokusen på kameraet mitt? http://www.dphotojournal.com/download-free-focus-test-chart/ Takker og bukker, nå blir det testing av fokus til uken her gitt.. Noen tips? skal jeg først ta med auto, så med manuell, på forskjellige blendere og brennvidde(mm)? Har du justert søkeren riktig? Hørte om en som gjorde en hel del slike tester å enda ikke fikk det bra, da han plutselig fant ut at det var bare å justere søkeren. Kunne sikkert spart en del tid om han hadde vist det vil jeg tro.... Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor finner jeg sånne ark jeg kan sjekke fokusen på kameraet mitt? http://www.dphotojournal.com/download-free-focus-test-chart/ Takker og bukker, nå blir det testing av fokus til uken her gitt.. Noen tips? skal jeg først ta med auto, så med manuell, på forskjellige blendere og brennvidde(mm)? Har du justert søkeren riktig? Hørte om en som gjorde en hel del slike tester å enda ikke fikk det bra, da han plutselig fant ut at det var bare å justere søkeren. Kunne sikkert spart en del tid om han hadde vist det vil jeg tro.... Hehe, det har jeg faktisk! Men første timen med kameraet var jeg litt bekymret: Kan jo F*** ikke se tallene nede i søkeren, hvordan skal dette gå da, tenkte jeg. Så plutselig fant jeg jo den til å stille inn med da.. Men så nå at det står ganske mye info på det arket jeg fikk, så tror dette skal gå fint. Må bare finne meg tid blant alt skoledritet nå.. Kan ikke lærerne skjønne at 10. klasse ikke har så mye å si??! De har jo mast om eksamen siden 8.klasse.. men det er da virkelig ikke noe big deal, det er videregående karakterene som teller (der var litt av frustrasjonen ute.. ) Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg har en bildekonto på 23hq.com et alternativ til Flicker Nede på siden har de en noe suspekt reklame eller er det bare jeg som tenker for mye koffert? Endret 8. februar 2009 av ok67 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Fikk 10/20 uten google og med masse gjetning. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Bedre enn meg iværtfall :!: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 12 av 20 - ikke dårlig, synes jeg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Der fikk jeg 20/20. Var visst spørsmålet rundt eksponering jeg feilet på under første forsøk. Ja, jeg brukte en del Google - dog vanskelig å finne en del svar og nå har jeg faktisk lært en del jeg ikke kunne. Endret 8. februar 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 13/20. Som sagt, kompaktkameraer, årstall og romteleskop er ikke min sterke side. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ahhh! Hell March 2 pumper adrenalin inn igjennom ørene mine. Magnificent! Er for øvrig screwed når det gjelder første ex phil innlevering. Har ikke døyten av konsentrasjon her oppe. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Og da var GoW2 runna. Ja, det jeg kjøpte på Lefdal i går. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Vært mye inne i helgen? :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Og da var GoW2 runna. Ja, det jeg kjøpte på Lefdal i går. Jeg har ikke runna det enda Men runna det første 7 ganger Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet om målestokken tok kveld ved 20minus eller?? Forøvring var den nede på 25 på en annen stokk. Vurdert også å legge dette bildet ut for kritikk, men tror heller dette føyer seg inn i " rekken for så gode at jeg ikke vil vise de" bilder Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 HAHA... 8/20 poeng på testen... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 9 poeng, hihi. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Noen som vet om målestokken tok kveld ved 20minus eller?? Forøvring var den nede på 25 på en annen stokk.Vurdert også å legge dette bildet ut for kritikk, men tror heller dette føyer seg inn i " rekken for så gode at jeg ikke vil vise de" bilder Hvilket objektiv? Snodig bokeh. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som vet om målestokken tok kveld ved 20minus eller?? Forøvring var den nede på 25 på en annen stokk.Vurdert også å legge dette bildet ut for kritikk, men tror heller dette føyer seg inn i " rekken for så gode at jeg ikke vil vise de" bilder Hvilket objektiv? Snodig bokeh. cyber-sjått kompaktkamera:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå