fototim Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hvor har du dette fra? Sikker kilde? Om det er sikker kilde, så vet ikke om jeg skal le eller grine. Lefdal erkjenner altså at de har gjort noe galt, og så prøver de seg med å slenge noen peanøtter til apene. Hadde det vært meg som var i denne situasjonen, ville jeg blitt mer forbanna av et slikt "tilbud". Jeg skulle svært gjerne fått bekrefta at dette er tilfelle eller ikke. Stemmer det, så havna Lefdal nå på min boikott-liste. Endret 8. februar 2009 av fototim Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skal stikke en tur dit på mandag og filme. Og stikker også innom jobben og tar med et skikkelig kamera. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvor har du dette fra? Sikker kilde? Om det er sikker kilde, så vet ikke om jeg skal le eller grine. Elkjøp erkjenner altså at de har gjort noe galt, og så prøver de seg med å slenge noen peanøtter til apene. Hadde det vært meg som var i denne situasjonen, ville jeg blitt mer forbanna av et slikt "tilbud". Jeg skulle svært gjerne fått bekrefta at dette er tilfelle eller ikke. For i så fall havna Elkjøp nå på min boikott-liste. det er Lefdal det er snakk om, ikke elkjøp. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) det er Lefdal det er snakk om, ikke elkjøp.Det har du selvfølgelig rett i. En nyttig korrigering. Litt synd, for der har jeg aldri handla. Så trusler om privat boikott har kanskje ikke samme effekt Endret 8. februar 2009 av fototim Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 det er Lefdal det er snakk om, ikke elkjøp. Nå eies vel de av samme selskap ... Tom Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) men det er vel i så godt som det samme edit: tomsi's faster.. Endret 8. februar 2009 av Kurt Grusom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg skulle svært gjerne fått bekrefta at dette er tilfelle eller ikke. Stemmer det, så havna Lefdal nå på min boikott-liste. Du må puste med magen, Tim. Slapp av, og les hva Chris300 skriver - "du skal se at". Spekulasjon kalles det. Det skulle ikke forundre meg om han har rett. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du må puste med magen, Tim. Slapp av, og les hva Chris300 skriver ... Rister litt på hodet over meg selv. Jeg er stort sett ganske avslappa, men slikt som dette girer meg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kanskje det er en ide å kreve prosenter av salget av bilderammer i tillegg? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) skal se lefdal tilbyr fotografene 10-15% rabatt på et eller anna greier som "plaster" på såret (hvilket ikke vil koste lefdal en døyt) Krev cash gutta.... Tenkte på dette i går jeg òg... EDIT: hva er egentlig sjangsen for å oppdage noe slikt? kunne vært hvor som helst i hele Norge! Endret 8. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jaggu meg... 70-200 F/2,8 IS USM venter på meg på postkontoret mitt. Og objektivet ble altså sendt i 14-tida på torsdag. Også får jeg det med på fototreffet som starter om 50 minutter. Praktisk. Kjøpte du det jeg tipsa deg om? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Kanskje det er en ide å kreve prosenter av salget av bilderammer i tillegg? Kanskje det du. La dere forøvrig merke til at det var kun et bilde som passet i rammene de hadde brukt. Profesjonelle er de vel ikke akkurat ... Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja... var det ikke ditt, Tom? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jaggu meg... 70-200 F/2,8 IS USM venter på meg på postkontoret mitt. Og objektivet ble altså sendt i 14-tida på torsdag. Også får jeg det med på fototreffet som starter om 50 minutter. Praktisk. Kjøpte du det jeg tipsa deg om? Jepp. Ble det objektivet, ja. Ikke helt fornøyd med skarpheten foreløpig på det, men jeg driver og tester med lav ISO og diverse nå. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Eller så er jeg veldig flink til å Google. Hmpf. Lurer på hva jeg svarte feil på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja... var det ikke ditt, Tom? Jepp. Størst var det også Men det er egentlig rart at de fant en ramme som passet, da jeg mener å huske at jeg croppet det litt uvanlig Tom Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Lurer på hva jeg svarte feil på. Quiz-funksjonen vår støtter desverre ikke visning av fasit til slutt ennå, men ønsket om det er avlevert driftsgjengen. Noen andre som har prøvd seg? Hadde vært artig å vite hva folk har fått. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg prøvde. Kan ikke si at jeg er en fotoekspert, har jo tross alt bare holdt på med dette i litt over ett år, og jeg har ikke lest alle anmeldelsene og sånn. Sånn at det er sagt. Fikk 5/20 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) 11 poeng av 20... Endret 8. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Puh. Var et øyeblikk litt redd jeg gjorde quizen for enkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå