fototim Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) ...Hvorfor har ikke flere objektiver samme opplegget med solblenderen? Skikkelig metall som man skrur på med skikkelige gjenger.. Fordi vi som kunder forlanger maks ytelse for minimum penger. En plass må produsentene spare inn. Men jeg er hjertelig enig med deg. Skraklete motlysblendere er irriterende. En annen ting er at sånne halvgode motlysbledere kan være bra når uhellet er ute. Bedre at den gir etter, enn at selve objektivet tar kvelden. Endret 7. februar 2009 av fototim Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Ahh.. herlig. Temperaturen ute er lansgsomt på vei mot nullen. Eller dvs. det var -30 da jeg sto opp, nå er det bare -27 og nå må jeg stikke en tur ut. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Skjønner hva du mener om uhellet skulle være ute.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Ahh.. herlig. Temperaturen ute er lansgsomt på vei mot nullen. Eller dvs. det var -30 da jeg sto opp, nå er det bare -27 og nå må jeg stikke en tur ut. Her er det heldigvis kun -2.6, men snøen laver ned jevnt og trutt. Så det er nok av motiver til temaet Vinterstemning ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 En annen ting er at sånne halvgode motlysbledere kan være bra når uhellet er ute. Bedre at den gir etter, enn at selve objektivet tar kvelden. Mhm. Jeg slang kameraet (med 30mm og SB-800) i førersetet på bilen her om dagen. Litt stressa slang jeg meg ned i setet etterpå, og kjente hvordan solblenderen ga etter under meg... Heldigvis er den av tykk og fleksibel plast, så det ble ingen permanent skade, selv av ca. 100 kg mannemann. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 En annen ting er at sånne halvgode motlysbledere kan være bra når uhellet er ute. Bedre at den gir etter, enn at selve objektivet tar kvelden. Mhm. Jeg slang kameraet (med 30mm og SB-800) i førersetet på bilen her om dagen. Litt stressa slang jeg meg ned i setet etterpå, og kjente hvordan solblenderen ga etter under meg... Heldigvis er den av tykk og fleksibel plast, så det ble ingen permanent skade, selv av ca. 100 kg mannemann. Deg og utstyrsvoldtekt altså! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Heia Sven Kramer! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Heia Sven Kramer! Hvem? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Verden desidert beste skøyteløper Fra Nederland, skal vinne sitt 3 all-round-VM på rad Noe kun Hjalmar Andersen har gjort tidligere... Endret 7. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Heia Sven Kramer! Hvem? Nederlands skøytløper. Had to Google it. EDIT: Too late... Endret 7. februar 2009 av IceFox Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Følger ingen av dere med på sport? Sven Kramer => Skøytesportens Tiger Woods... ... dersom dere har hørt om Tiger Woods Endret 7. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Da må jeg finne frem mitt favoittsitat fra Hemingway igjen: There are only three sports: bullfighting, motor racing, and mountaineering; all the rest are merely games. Formel 1 FTW! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Eneste som er morsomt med formel 1, er når de krasjer Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Formel 1 er fryktelig kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
korjan Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg blir helt imponert. Bestilte noe fra kaffebrus for noen dager siden, og posten sverige har hatt jevnlige oppdateringer på pakkesporingen, rask tollbehandling, og rask videresendelse til Oslo, men hva skjer? Pakken har ligget hos posten norge i tre dager, uten at de har klart å få fingen ut. Heia posten norge! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe. Nei, er ikke særlig imponert over posten jeg heller. Pakkene liker seg tydeligvis godt på omlastingssentraler. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Det eneste gode med skøyter er at Johan Brun en gang tok et fett skøytebilde. Ellers er det kjedelig. Endret 7. februar 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Det eneste gode med skøyter er at Johan Brun en gang tok et fett skøytebilde. Ellers er det kjedelig. Tror jeg skal få meg en skøytetur neste gang jeg er på ferie i Lofoten. Kan bli noen fine skøytebilder (eller "skrytebilder", hvis jeg får en schværing), selv om fokus nok kommer til å være på motivet og ikke fototeknikk.. Lenke til kommentar
korjan Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hehe. Nei, er ikke særlig imponert over posten jeg heller. Pakkene liker seg tydeligvis godt på omlastingssentraler. Mhm, og ikke kommer vi utenom posten heller.. Hadde det vært en konkurrent, så hadde det nok forsvunnet masse jobber i posten. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Jeg er fornøyd med postgangen, iallefall fra Tromsø og nordover. Ting tar gjerne en 4-5 dager til Tromsø, og da er det noen og 90 mil igjen. Merkelig nok får jeg alltid hentelappen i postkassa neste formiddag og kan hente pakken på butikken. ... altså pakkesporingen viser det. Kan jo hende at det er i Tromsø ting ligger noen dager da.. Endret 7. februar 2009 av pybalto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå