von-schnellfahrer Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 veldig like er de ikke, men blir fort jævlig kalt fra -10 og ned Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hvem spiller forresten golf i minusgrader uansett? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har sånne hansker der man kan brette opp tuppene for å komme til med fingrene. Funker fint, men blir litt kaldt Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hvem spiller forresten golf i minusgrader uansett? minusgrader blir drøyt ja men har spilt i 4 grader, regn og kreftig vind i Skottland Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Høres ut som alle faktorene for maksimal frustrasjon var til stede.. -Kulde -Regn -"kreftig" vind -og sist men ikke minst, Golf. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Er det nå jeg skal komme med et motangrep, eller skal jeg holde meg for god for slikt PS! von-schnellfahrer ist heute 1 Jahre.... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jaggu meg... 70-200 F/2,8 IS USM venter på meg på postkontoret mitt. Og objektivet ble altså sendt i 14-tida på torsdag. Også får jeg det med på fototreffet som starter om 50 minutter. Praktisk. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hvem spiller forresten golf i minusgrader uansett? minusgrader blir drøyt ja men har spilt i 4 grader, regn og kreftig vind i Skottland St. Andrews? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 St. Andrews? haha... nei, hakke spilt der bare vært på et ukjent sted ved vestkysten Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 fxsøb,cæx,. Forbanna dritt. Har en shoot med en modell ute idag også kommer den forbanna stormen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 fxsøb,cæx,. Forbanna dritt. Har en shoot med en modell ute idag også kommer den forbanna stormen. Storm? Så vidt jeg kan se snør det bare Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 fxsøb,cæx,. Forbanna dritt. Har en shoot med en modell ute idag også kommer den forbanna stormen. Storm? Så vidt jeg kan se snør det bare Han får ta seg en tur på Vestlandet eller til Nord-Norge hvor det faktisk er storm innimellom Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 For meg er dette storm når jeg har tenkt til å drasse med meg blitser og stativer. Btw. Æ shar bestilt meg tur til Side i Tyrkia i ferien, gleder meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 PS! von-schnellfahrer ist heute 1 Jahre.... Gratulieren, mein Herr! Eller noe sånt Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 What he said. Så kjekt. -20 grader ute nå. Frister lite med naturbilder. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 -0,8 grader nå. Har snødd masse i natt. Måtte ut å måke nå, men jeg lurer på om jeg skal bruke dagen på å ta bilder. Fant ut at hunden så veldig fin ut idet jeg åpna døra og hunden kikka ut mot snøen, lyset ble veldig fint. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Sol her. Ikke det at jeg er noe ute i fineværet nå, sitter inne og LANer.... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Sol her. Ikke det at jeg er noe ute i fineværet nå, sitter inne og LANer....Fint vær her og, - bak åsen Nå lengter jeg virkelig etter sola her. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Argh. Den stasjonære maskinen min er i ulage - den ser tilsynelatende ingen USB-enheter, og klager over den sekundære IDE-kabelen (ja, maskinen er så gammel...). Nekter å boote uten tastatur (som er USB...). Får vel dytte litt på noen komponenter og se om jeg får noe liv i den igjen... Har ikke lyst til å kjøpe noe nytt før Win7 er ute. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Fint vær her å.. Sitter i sofan´n og prøver meg litt frem med min nye 85mm. Digger den sålangt. Hvorfor har ikke flere objektiver samme opplegget med solblenderen? Skikkelig metall som man skrur på med skikkelige gjenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå