abraxa Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har pløyd meg gjennom tre sesonger av The Wire, og hva skal man si? Det skjer ikke så mye, men serien er utrolig avhengighetsskapende likevel... Synd det bare er en sesong av Dexter å få kjøpt! Genial serie. Edit: Har en uåpnet boks med Band of Brothers selv Endret 6. februar 2009 av abraxa Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Hehe, når jeg tenker meg om så er det mange skatter i dvd-reolen.. Lenge siden jeg har sett Best Of The Best nå Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ettersom ingen andre her inne bryr seg om minoritetene i landet: Gratulerer med dagen, alle samer! Dvs Pybalto her inne, om jeg ikke husker helt feil? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Kanskje du kan bruke noe av dette,er til og montere på bilvinduet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ettersom ingen andre her inne bryr seg om minoritetene i landet:Gratulerer med dagen, alle samer! Dvs Pybalto her inne, om jeg ikke husker helt feil? Jo, takk for det. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Presterte å låse meg ute av bilen idag. Takk til politiet som reddet dagen når de kom og åpnet den igjen for meg . Francis Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Presterte å låse meg ute av bilen idag. Francis Velkommen i klubben. Jeg fikk og hjelp av onkel. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Har pløyd meg gjennom tre sesonger av The Wire, og hva skal man si? Det skjer ikke så mye, men serien er utrolig avhengighetsskapende likevel... Synd det bare er en sesong av Dexter å få kjøpt! Genial serie. Edit: Har en uåpnet boks med Band of Brothers selv The Wire er det ypperste HBO kan tilby av slik underholdning! Herregud for en fantastisk serie. Nesten på kanten til perfekt. Åja, faen, det er jo samedagen idag! Gratulerer til alle samene her inne, enten dere er fulblods, bastarder eller kvarter. Fadderen min inviterte venner og kjente på pizzakveld idag, for å feire samene sin nasjonaldag (Hun er semisame / halvsame). Edit: Whaoh. En utrolig lite subtil fugl ga meg et hint om at ordet "bastard", ikke var så veldig populært når man bruker det i samme setning som same. Skal ta det til etteretning. Endret 6. februar 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Er halvveis i sjokk her, jeg. En pakke som ble sendt fra et vanlig postkontor i Oslo litt før kl 14 på i går, ser ut til å være fremme på postkontoret mitt i morra. Den er i alle fall registrert på omlastningsterminalen her i byen i formiddag idag. Og ja, det er 70-200 F/2,8 IS USM'en. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Send skiten tilbake.. Hurra for samene Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøpt meg fotohansker. Håper de hjelper når jeg skal fotografere jibbere i tre timer på søndag. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Cool!! Pris på de? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 299,- hos Fotoknudsen Pro. Fant de dessverre ikke i vårt sortement... Faktisk veldig digge å bruke kameraet med! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Har et Minolta Dynax 3L (fra akams analoge utfordring). Bare lurte på om noen her har noen anbefalinger til gode objektiver jeg kan bruke til dette kameraet (helst macro)? Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Kjøpt meg fotohansker. Håper de hjelper når jeg skal fotografere jibbere i tre timer på søndag. http://products.lowepro.com//CatalogImages...0-IMG1_LRG.jpeg Litt hjelper de nok. Selv tok jeg i bruk tykke goretex hansker og armhulene mine for å varme meg når jeg stod en og en halv time i strekk og tok bilder i Hafjell. Litt uvisst hvor kaldt det var, men kaldt nok til at tommelen ikke klarte å operere rullehjulet skikkelig når vi stakk inn for å titte på bildene. Jeg så foressten at du hadde registrert deg på skifilm. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Det sies at langrennshansker også skal duge. De er kanskje litt tynnere også? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Det sies at langrennshansker også skal duge. De er kanskje litt tynnere også? Mine langrennshansker virker litt tykkere, men har mye dårligere grep. Faktisk veldig godt grep med disse hanskene. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg bruker vinter-golfhansker fra Galvin Green... Fleece på toppen, enorm gripeevne i hånda litt tynne er de dog... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Smatt en brukt D3 mellom fingrene mine ikveld.. Skulle kansje brukt hanskene dine, schnellfahrer Men men, ble nytt objektiv da Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Golfhansker, ja. GG og greier. Sikkert digg med fleece på toppen, men er det som en typisk golfhanske ellers, blir det nok fort jævlig kaldt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå