Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke så mye anti-glam som at bildene i mange tifeller er fantastisk dårlige. Det er rimelig anti-imponerende når man ikke legger merke puppene fordi retusjeringen tar all oppmerksomhet. :)

Jævlig mykje dårleg retusj innan glam-verda ja, men det er mange som byrjar å klage med ein gong huda byrjar å sjå litt kunstig ut. I mange tilfelle innan sjangeren er det jo akkurat det ein ynskjer å oppnå. Det er forskjell på å retusjere for numero og chicks with tits.

Lenke til kommentar
Jævlig mykje dårleg retusj innan glam-verda ja, men det er mange som byrjar å klage med ein gong huda byrjar å sjå litt kunstig ut. I mange tilfelle innan sjangeren er det jo akkurat det ein ynskjer å oppnå. Det er forskjell på å retusjere for numero og chicks with tits.

Jeg synes glamour-bilder er uinteressante uansett, jeg har ikke noen sterke følelser verken den ene eller den andre veien. Det er en sjanger det også. Men det er en sjanger som til tider produserer morsomme resultater.

Det jeg ikke liker er folk som tar vanlige portretter av vanlige folk og bruker glamour-retusjering på dem. Det slår feil i alle situasjoner.

Lenke til kommentar
Haha, shit så "politisk" korrekt å være anti glam.

It's how it's done.

Spesielt populært å være anti-glam om du er fotoentusiast. Da har du jo også mulighet til å rakke litt ned på folka som står bak fotograferingen / retusjeringen, samtidig som du prøver å overbevise deg selv om at du ikke har lyst til å ta bilder av halvnakne damer selv =D

Lenke til kommentar
jo dæven...

Dagen gåte:

Hva er likheten mellom et kamera og en kondom?

Svar:

Begge fanger øyeblikket. :D

Den hørte du på Radio Resepsjonen idag :p De er geniale.

Jah :D hører vel på de omtrent hver dag...

genialt

For å vise at man kan hente igjen detaljer er det bra. Men som sluttresultat er det overgjort..

jepps.. Jeg ble ganske overrasket over hvor mye som lå i det lyse området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...