sn0dig Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg vil sooooooooooooveeeeeeee. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg vil sooooooooooooveeeeeeee. Eniiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Selv om kanskje noen allerede har fått det med seg syns jeg det er på sin plass å skryte litt her i denne tråden også : jeg har kjøpt meg et D90-hus! En heftig oppgradering for en D40-bruker! Hvis du har lyst på batterigrep så har jeg et jeg skal selge... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 LOL @ Intergalactic! De miksene er noe av det jævligste jeg har hørt. Francis Huff - det at jeg har hørt et par ganger på Intergalactic, og nå nesten synes den er litt kul - er det noe som indikerer at det er på tide å stikke ut trommehinnene med en syl? (Er litt miljøskadet på forhånd etter å ha hørt på MIDIA (en MIDI-player fra SGI-maskiner), men det er en annen historie..) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 WTD er så latterlig awesome oO Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 WTD er kulere enn den store blå ballen som ligger på gulvet på kontoret jeg låner denne uken. WTF, DUCKYEAH! Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Sjekk ut bildet i denne artikkelen... Fy faen, se på det trynet... her har vi en fotograf som har lekt mye med Barbie i barndommen! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Sjekk ut bildet i denne artikkelen... Fy faen, se på det trynet... her har vi en fotograf som har lekt mye med Barbie i barndommen! Fysjom - se på armen til dama - det ser nesten ut som om det er menneskehud og ikke plastikk! Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Armen? Se på ansiktet! Edit: HEHE Endret 5. februar 2009 av matsktsk Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Fysjom - se på armen til dama - det ser nesten ut som om det er menneskehud og ikke plastikk! Iiiih! Ekkelt! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Herreguuuuuuud dagene er langeeeeeeee. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Nå var du slem, som utsatte mine ører for noe så forferdelig... Francis Fatter ikke hvordan dette kunne bli en hit Det var i 1999. I know, og da likte jeg det faktisk :!: Det gjorde ikke jeg. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Herreguuuuuuud dagene er langeeeeeeee.Skaff deg en hobby Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Dere ser på feil plass på det glam bildet. Det handler ikke om ansikt eller arm Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Herreguuuuuuud dagene er langeeeeeeee.Skaff deg en hobby Noen forslag til hva jeg kan gjøre imellom ekspedering av kunder?... Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Ungdommen nå til dags. Eier ikke initiativ Se på dårlige glam bilder selvfølgelig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Nei da blir jeg kvalm og må stenge butikken og gå hjem for å spy. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, fysj. Lettkledde damer! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Ja fysj, lettkledde real-life versjoner av barbie. Eller var du typen som likte å leke med barbie da du var liten? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Puppemodellen har pupper. Er det mer å si om den saken? Ellers har jeg gjort lite nyttig i dag, og det suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå