abraxa Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg føler at jeg trenger ekstern lysmåler. Sekonic L-308S er både bra og rimelig. Jeg har forgjengeren 308B-II og er svært happy med den. Jeg har storebroren Sekonic L-358, og er veldig fornøyd med den. 240 dollar fra Adorama, tre tusen tar de for den i Norge... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke om noen kjenner til Microsofts ? Nå har noen laget et sett låter hvor de bruker Songsmith til å lage kompet. Datt av stolen på We Will Rock You! :D Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 LOL @ Intergalactic! De miksene er noe av det jævligste jeg har hørt. Francis Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Fargene var så fine og behagelige, på skjermen, i Bridge, men så! Når jeg trykker på bildene får de en grell gulgrønnfargetone. Hva faen? : / Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Glemte regel 3# som er? Gå commando. Vanskelig med truserøsk da Tom Regel nr #3 er "Ha alltid med deg kamera!" Endret 4. februar 2009 av Inc Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Tenker det blir litt mer liv i chatte-tråden etter denne: http://www.youtube.com/watch?v=Ulfl3vW5l0k det var tider det Endret 4. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg føler at jeg trenger ekstern lysmåler. Sekonic L-308S er både bra og rimelig. Jeg har forgjengeren 308B-II og er svært happy med den. I hvilke situasjoner trenger man lysmåler (foruten de gangen når ikke kamera har det)? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 De gangene lysmåleren i kamera er schizofren og tilbakestående, og du vil ha en nøyaktig måling av lyset. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Nå var du slem, som utsatte mine ører for noe så forferdelig... Francis Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke om noen kjenner til Microsofts ? Nå har noen laget et sett låter hvor de bruker Songsmith til å lage kompet. Datt av stolen på We Will Rock You! :D Sånn ja.. HAHA, Banjo og rock er fin kombo NOT! xD Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Nå var du slem, som utsatte mine ører for noe så forferdelig... Francis Fatter ikke hvordan dette kunne bli en hit Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg føler at jeg trenger ekstern lysmåler. Sekonic L-308S er både bra og rimelig. Jeg har forgjengeren 308B-II og er svært happy med den. Sikler på den med innebygd PW. Den koster litt thou. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 åh herre, songsmith, nei nei nei nei. anywho. Jeg hopper på lysmåler-toget. Tenker at det blir neste spareobjekt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 De gangene lysmåleren i kamera er schizofren og tilbakestående, og du vil ha en nøyaktig måling av lyset. Men om du har tid til å bruke en lysmåler har du tid til å kjøre manuelt. Nå var du slem, som utsatte mine ører for noe så forferdelig... Francis Fatter ikke hvordan dette kunne bli en hit Det var i 1999. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Nå var du slem, som utsatte mine ører for noe så forferdelig... Francis Fatter ikke hvordan dette kunne bli en hit Det var i 1999. I know, og da likte jeg det faktisk :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Nei, neste på listen er CZ 16-35 og 24-70. Men så er det slutt for en god stund. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Tenker det blir litt mer liv i chatte-tråden etter denne: ... Det er klart det blir liv. Folk finner frem faklene, klubben og høygaflene for å drive ut monsteret Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Vet ikke om noen kjenner til Microsofts ? Nå har noen laget et sett låter hvor de bruker Songsmith til å lage kompet. Datt av stolen på We Will Rock You! :D Æææææææææææuuu! Ørene mine! Au au au au au! *Angre på at jeg trykket på linken* Endret 4. februar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Oops, da kommer det et nytt objektiv fra ebay :/ Denne gangen f/1.2 Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Selv om kanskje noen allerede har fått det med seg syns jeg det er på sin plass å skryte litt her i denne tråden også : jeg har kjøpt meg et D90-hus! En heftig oppgradering for en D40-bruker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå