Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope, en meget pen kledd dame fra Oslos beste vestkant. :)

Forbauser meg overhodet ikke. Folk på disse kanter av landet er tilogmed redd kuer.

Tom

Og hvilket forhold er det dere søringer har til fisk?

På skolen blir jeg fra tid til annen servert blokk-sei, altså frossen sei i blokker. Du finner det i frysedisken.

Det er noe de syns er ganske godt i Hedmark. Her i Nord vil faktisk ikke katten min spise sånn sei. Han syns den er tørr!

Lenke til kommentar

På skolen blir jeg fra tid til annen servert blokk-sei, altså frossen sei i blokker. Du finner det i frysedisken.

Det er noe de syns er ganske godt i Hedmark. Her i Nord vil faktisk ikke katten min spise sånn sei. Han syns den er tørr!

Seiblokker er geniale i fiskesuppe og passer veldig godt hvis du skal ha gjester, billig blir det også. Men å steke dem rett i panna blir litt stusselig, det skal jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Blokk-sei kan gå å henge seg! Usj! Takke seg til fersk fisk. :)

Lenke til kommentar
Dersom eksamen går greit og finanskrisa ikke knekker nordnorge helt, blir det Lofoten neste år :)

Ikke dårlig! Naturfoto, var det det?

Jepp... Usiker på om jeg skal velge dobbbeltrom eller enkeltrom... :hmm:

Folkehøgskole, right?

Hadde vært sykt digg å drevet med naturfoto et helt år. Pris? Men blir vel en runde i militæret for min del...

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke ha med meg kamera når jeg er på jobb. Når jeg drar til jobb er det mørkt og når jeg drar fra jobb er det mørkt. Dessuten er det ikke vits å ha med minnebrikke når jeg for tiden kun har analogt :ph34r:

Og 2 av de 3 analoge kameraene jeg har bruker AA batterier, så det er null problem å skaffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...