tomsi42 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Nope, en meget pen kledd dame fra Oslos beste vestkant. Forbauser meg overhodet ikke. Folk på disse kanter av landet er tilogmed redd kuer. Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Dersom eksamen går greit og finanskrisa ikke knekker nordnorge helt, blir det Lofoten neste år Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Dersom eksamen går greit og finanskrisa ikke knekker nordnorge helt, blir det Lofoten neste år Ikke dårlig! Naturfoto, var det det? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Da ble det visst Nikon D80 på meg gitt! Kjempefornøyd hittil! Knipser og driver på Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Nope, en meget pen kledd dame fra Oslos beste vestkant. Forbauser meg overhodet ikke. Folk på disse kanter av landet er tilogmed redd kuer. Tom Og hvilket forhold er det dere søringer har til fisk? På skolen blir jeg fra tid til annen servert blokk-sei, altså frossen sei i blokker. Du finner det i frysedisken. Det er noe de syns er ganske godt i Hedmark. Her i Nord vil faktisk ikke katten min spise sånn sei. Han syns den er tørr! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Ut og skyte helikopter. Yey. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Og hvilket forhold er det dere søringer har til fisk? På skolen blir jeg fra tid til annen servert blokk-sei, altså frossen sei i blokker. Du finner det i frysedisken. Det er noe de syns er ganske godt i Hedmark. Her i Nord vil faktisk ikke katten min spise sånn sei. Han syns den er tørr! Seiblokker er geniale i fiskesuppe og passer veldig godt hvis du skal ha gjester, billig blir det også. Men å steke dem rett i panna blir litt stusselig, det skal jeg være enig i. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Hadde du sett tilstanden til "fersk-fisken" i fiskediskene her nede, så hadde også du spist sei fra sei-blokker Tom Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Og hvilket forhold er det dere søringer har til fisk? På skolen blir jeg fra tid til annen servert blokk-sei, altså frossen sei i blokker. Du finner det i frysedisken. Det er noe de syns er ganske godt i Hedmark. Her i Nord vil faktisk ikke katten min spise sånn sei. Han syns den er tørr! Blokk-sei kan gå å henge seg! Usj! Takke seg til fersk fisk. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Fiskegrateng!!! btw: noen som har peil på hvor lang tid fotopia pleier å bruke på å få sendt en bestilling? Endret 4. februar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Nei usj, fiskegrateng er virkelig ille. Har tilgode å smake fisk jeg liker som ikke er stekt og hvit. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Egenfisket grillet ørret Det er knask det. Denna var tøff http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=4865 Endret 4. februar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Nysaltet torsk, ferskfisk og lever, ovnsbakt laks, kveite, stekt torsk i melblanding, for ikke å snakke om torsketunger! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Bahh.. nå ble sulten. Får gjøre det vi på østlandet gjør best.. KEBAB JAKT! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Dersom eksamen går greit og finanskrisa ikke knekker nordnorge helt, blir det Lofoten neste år Ikke dårlig! Naturfoto, var det det? Jepp... Usiker på om jeg skal velge dobbbeltrom eller enkeltrom... Endret 4. februar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jepp... Usiker på om jeg skal velge dobbbeltrom eller enkeltrom... Ikke greit det der med dobbeltrom :D Ferie i Lofoten er digg - men må innrømme at fokus er enda mer på fisking enn foto når jeg først er der oppe. Rorbuferie ftw! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Dersom eksamen går greit og finanskrisa ikke knekker nordnorge helt, blir det Lofoten neste år Ikke dårlig! Naturfoto, var det det? Jepp... Usiker på om jeg skal velge dobbbeltrom eller enkeltrom... Folkehøgskole, right? Hadde vært sykt digg å drevet med naturfoto et helt år. Pris? Men blir vel en runde i militæret for min del... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Det snør, det snør, tiddelibombe. Og jeg har ikke med kamera på jobb. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Det snør, det snør, tiddelibombe.Og jeg har ikke med kamera på jobb. Regel #1: Ha alltid med deg kamera. Regel #2: Ha med oppladet batteri og minnebrikke. Brudd på regel #1 og #2 kan straffes med truserøsk. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg gidder ikke ha med meg kamera når jeg er på jobb. Når jeg drar til jobb er det mørkt og når jeg drar fra jobb er det mørkt. Dessuten er det ikke vits å ha med minnebrikke når jeg for tiden kun har analogt Og 2 av de 3 analoge kameraene jeg har bruker AA batterier, så det er null problem å skaffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå