Simon Aldra Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Vel, er sikkert billig per gram. Tror jeg må regne ut hvor mye min kjære OM-adapter koster per gram, jeg. Er neppe langt unna safran.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hvilket gradert ND filter er å anbefale? Også trenger jeg filterholder.. Dvs. at de firkanta filtrene er å anbefale? Endret 3. februar 2009 av W202 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Let litt rundt på forumet så finner du en del tråder om det. Jeg har Cokin Z-holder med 3 Hitech GND-filter og 1 ND-filter. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Olympus skal visstnok lansere sine to fyrst mFT-kamera snart. Her er òg noko for dei som vil pleie nostalgien: http://theonlinephotographer.typepad.com/t...lympus-too.html Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 må si jeg likte denne minner om BK Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Haha. Genialt. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Da har endelig scanneren ankommet. Nå vil jeg bare gå å hente den. 45min igjen. wohoo. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hei! Lurer på en liten ting, kan jeg ha polarfilter på kitobjektivet på 450D? Har hørt(lest) at det ikke går så bra med filter på objektiv som roterer når de fokuserer. Slik jeg har forstått det, så roterer i alle fall kitobjektivet (18-55IS).. Kan jeg ikke ha filter på da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hei!Lurer på en liten ting, kan jeg ha polarfilter på kitobjektivet på 450D? Har hørt(lest) at det ikke går så bra med filter på objektiv som roterer når de fokuserer. Slik jeg har forstått det, så roterer i alle fall kitobjektivet (18-55IS).. Kan jeg ikke ha filter på da? Du kan ha det, men det blir et jækla styr, fordi du må først fokusere, så justere filteret, og dette må gjerne gjentas noen ganger før du er helt i boks. Men er du tålmodig, så går det. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Og ellers: Canon suger!! Glimrende sak fra Russland - for noen rør! Gjør jo 70-200 f/4 til skamme! Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hei!Lurer på en liten ting, kan jeg ha polarfilter på kitobjektivet på 450D? Har hørt(lest) at det ikke går så bra med filter på objektiv som roterer når de fokuserer. Slik jeg har forstått det, så roterer i alle fall kitobjektivet (18-55IS).. Kan jeg ikke ha filter på da? Du kan ha det, men det blir et jækla styr, fordi du må først fokusere, så justere filteret, og dette må gjerne gjentas noen ganger før du er helt i boks. Men er du tålmodig, så går det. Tom Hmmz, da tror jeg jeg holder meg unna filter før jeg har oppgradert til et nytt objektiv. Og det er nok en goood stund til. Må nok spare opp igjen først... PS: har ikke merket noe til feil ved fokusering. Har lest debatten om det her på forumet. Håper ikke jeg gjorde et dårlig valg da jeg gikk for Canon, og 450D!! :O Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ikke hatt _en_ kunde innom med reklamasjon angående AF på 450D... Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 pfeew.. konge Er det japan photo du holder til eller? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Ihvertfall i de neste 2 mnd. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Og ellers: Canon suger!! Glimrende sak fra Russland - for noen rør! Gjør jo 70-200 f/4 til skamme! Er 70-200 f/4 så dårlig at den kommer inn i samme kategori som "Canonsugern"? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Er 70-200 f/4 så dårlig at den kommer inn i samme kategori som "Canonsugern"? Nei, nei - på ingen måte - tenkte bare "langt, tynt rør".. Men - "huset" jeg linket til tror jeg tar flere andre typer rør, med en ny bajonettkobling. Du må nok ha adapter for å feste EF-objektivene, men hva venter du, når de lanserer ny tilkobling? Den har to hovedhjul og en multi-directional sak på baksiden. Annet nevneverdig: store, fine knapper og et revolusjonerende støvfjerningssystem - fjerner markant mer støv enn 5DmkII eller 1DsmkIII, for den del. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Canon sin 70-200 f/4 er skarpere enn f/4 IS og 2.8 med og uten IS. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Er det ikke F/4 IS som er skarpere enn uten is og 2.8 versjonene? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Canon sin 70-200 f/4 er skarpere enn f/4 IS og 2.8 med og uten IS. Hvor i huleste har du det i fra? f/4L IS er kjent for å være skarpest Canons 70-200. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hørt det flere steder, mener t.o.m at Mrolsen var enig, men skarphets forskjellen var veldig liten. Annywayz, skal jeg ha en av de fire blir det nok 2.8 IS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå