Simon Aldra Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Dæng. Men hva med ditt alter ego (som jeg antar er nevnte rosa djeveland, type bad), da? Lag en fjernstyrt versjon, så burde det nok gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Var mye rim og frost ute i dag, og fant meg et fint motiv da jeg var på vei til butikken. Så nå når jeg kom hjem løp jeg ut og tok noen bilder. Er mulig jeg lager BK-tråd senere med bildet. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Altså. Hvis jeg vil så kan jeg klippe kabler. Den rosa anden er bare litt misforstått, stakkars. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Takker for info om stativfeste. Ser ut som B (W) er originalen, men at sort B (B) skal passe også. Grunnen til at jeg spurte, er at det er en som selger sin Canon 70-200 F/2,8, men uten stativfestet, så jeg må finne ut hva jeg må betale for å få tak i en ny. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Mer om Forumboka. Redaktører for delredaksjonene Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Har fått pris på et nesten nytt Nikon D80 med 18-55 linse, alt tilbehør inkl, til ca 3500kr, ER det virkelig en god pris? (har spurt en gang før, men vil være sikker ) Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tror faktisk den adressen står på alle bildene med lys setupene ;=D Det gjorde den.. Sånn går det når man er blind.. Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Har fått pris på et nesten nytt Nikon D80 med 18-55 linse, alt tilbehør inkl, til ca 3500kr, ER det virkelig en god pris? (har spurt en gang før, men vil være sikker ) Ja, jeg syns det er veldig bra pris. Du får mye bra kamera. Spørs litt hvordan det er brukt, men som regel tar vel nordmenn godt vare på utstyret sitt? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Syntes ikke det virka så ille selv, så billigste kamerahus lå ute til 4400 på prisguiden Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 En kompis av meg kjøpte nettopp D80 og 18-55 vr2 på Siba for 4500.- Få plasser som selger D80 nå.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Har fått pris på et nesten nytt Nikon D80 med 18-55 linse, alt tilbehør inkl, til ca 3500kr, ER det virkelig en god pris? (har spurt en gang før, men vil være sikker ) Solgte nettop min D80 med 18-70mm til 5000, brukt med rundt 17.000 eksponeringer Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Morsomt bilde fra shooten som jeg og Thomas hadde for en stund siden . Fisheye er gøy . Francis Han så nesten litt barsk ut. Nesten. Egentlig bare komisk. Jeg burde egentlig ta neste passfoto med fiskøye kanksje jeg også får litt brede skuldre Eller som en bedre bekjent av meg sa: -Skulle ønske jeg hadde litt mindre kyllingbryst- Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor noen tråder blir flagga som de har uleste poster, selv om jeg har vært igjennom hele tråden? De aller fleste tråder flagges riktig, mens noen henger seg lissom. Firefox 3.0.5 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Det er vel ikke tilfeldigvis avstemninger det nei? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor noen tråder blir flagga som de har uleste poster, selv om jeg har vært igjennom hele tråden? De aller fleste tråder flagges riktig, mens noen henger seg lissom. Firefox 3.0.5 Forumet som tuller. Samme her, både i Opera og Safari. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Kjend, gamalt problem med forumet som dukker opp for enkelte av og til. Det kan hjelpe å merke alle trådar som lest. Redigert: Å merke alle trådar som lest vil sjølvsagt ikkje løyse problemet for alltid. Endret 2. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Redigert: Å merke alle trådar som lest vil sjølvsagt ikkje løyse problemet for alltid.Dumt spørsmål fra en som tydeligvis ikke ser skogen for bare trær, hvordan merker jeg alle tråder som lest? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Beklager, burde ha nemnt det. Gå til framsida av forumet, og sjå nede til høgre, mellom lista over dei ulike underforaene og boksen med forumstatistikk (kven som er pålogga osb.). Der står Marker alle innlegg som lest. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 En ting mindre å irritere seg over. Du har gjort deg fortjent til en skikkelig manneklem med mange anerkjennede ryggklapp Torbjørn Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jadda. Idag ble det surrealistisk lommelyktlek i februarfesten. Frister ikke akkurat å gå ut i mange minusgrader for å finne noe spennende motiv når jeg er så utrolig forkjølet idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå