von-schnellfahrer Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Morsomt bilde fra shooten som jeg og Thomas hadde for en stund siden . Fisheye er gøy . Francis Han så nesten litt barsk ut. Nesten. Egentlig bare komisk. Jeg burde egentlig ta neste passfoto med fiskøye kanksje jeg også får litt brede skuldre Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 ROFL! Lurer på hva de hadde sagt om man faktisk kom med et fisheye-portrett. Francis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 ROFL! Lurer på hva de hadde sagt om man faktisk kom med et fisheye-portrett. Francis ..Som fisheye-bildet fra den gode bildetråden? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Februar begynte dårlig. Eller.. Jeg var ute å fotograferte og oppdaget at det er slark mellom extenderen og ojektivet. Også var det vanskelig å finne fokus. Når jeg tok av extenderen forsvant også slarken. Får snu på det å si det er flaks at det ikke er objektivet det er noe galt med. Når jeg kom hjem fra denne fototuren fikk jeg beskjed fra mine nevøer at dataen min hadde tatt en pause. C-disken er ikke å finne i systemet mer.. så det ble en ny innstallasjon med alt det innebærer. Får snu på dette også å si det er flaks at det bare er c-disken som forsvant. Alle bildene lå jo dobbelt, på både C- & D-disken så jeg har ikke mistet noe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Februar begynte dårlig. Bummer ... Sånt er noe stress. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 bahh... Noen som veit om man kan se status på ordre hos fotopia?? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Februar begynte dårlig. El kjipo - sånt er ikke gøy.. Håper måneden fortsetter bedre - heldigvis en kort måned, da. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, ja. Jeg har bestemt meg for at jeg har flaks så.. ja. Det kjipe er vel at jeg ikke fikk lagt ut gårsdagens bilde av piggtråd til utfordringen, jeg skal legge ut den dagen det er tatt. Men jeg er jo påmeldt som kandidat så da trenger jeg vel bare 4 i uka, så det er jo flaks at reglene er sånn.. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 bahh... Noen som veit om man kan se status på ordre hos fotopia?? De sender mail med pakkesporing når bestillingen er på vei. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 bahh... Noen som veit om man kan se status på ordre hos fotopia?? De sender mail med pakkesporing når bestillingen er på vei. ahh.. najs. Står jo liksom ikke noen steder. Ble litt overrasket når jeg bestilte også, plutselig var tingene bestilt. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Noen som vet artikkelnummer på stativfeste til (original) Canon 70-200 F/2,8 USM /IS USM? Har leita en del rundt nå, men ikke funnet noe svar... Endret 2. februar 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Om det er noen hjelp så står det "Canon Tripod mount ring B(W)" på den. Den fulgte med objektivet men det står ikke artikkelnr i noen informasjon som fulgte objektivet. Endret 2. februar 2009 av pybalto Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Artikkelnr? 9487A001AA? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Artikkelen om speilrefleks 2008 er fucka. Igjen. Hvor sender man en liten notis om dette? JEG VIL LESE! Død over Skram. Dere forpester livet mitt med kjedelige noveller, leking med deternisme og irriterende sanger. Cocks. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som vet artikkelnummer på stativfeste til (original) Canon 70-200 F/2,8 USM /IS USM? Har leita en del rundt nå, men ikke funnet noe svar... Fant mye ved å google etter "Tripod mount Ring B (W)", men ikke artikkelnummer. Det er såvidt jeg forstår ikke et tilbehør, men en "reservedel". Eller noe. Den passer også på flere andre objektiver.. Men - ikke noe artikkelnummer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Artikkelnr?9487A001AA? Nja - dette er vel Tripod Mount Ring B (B), det skulle være en Tripod Mount Ring B (W).. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Artikkelnr?9487A001AA? Nja - dette er vel Tripod Mount Ring B (B), det skulle være en Tripod Mount Ring B (W).. Det artikkelnr vi har på B(W) her på JP ihvertfall. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Artikkelen om speilrefleks 2008 er fucka. Igjen. Hvor sender man en liten notis om dette? JEG VIL LESE! Død over Skram. Dere forpester livet mitt med kjedelige noveller, leking med deternisme og irriterende sanger. Cocks. Jeg tror de har litt vondt i serveren sin, den kommer nok på plass igjen snart. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Er det den rosa djevelanden som har vært ute og klippet over noen ledninger? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Neh. Har ikke tilgang til patsjeskapet hos edda lengre, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå