Karl-Peder Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Btw: Cruel, jeg ser du leser nå. Hvordan laget du de lysoppsettillustrasjonene på bloggen din? Jeg antar at du bruker et eller annet ferdigprogram eller liknende..? Svarer for Cruel jeg Du kan laste det ned gratis her http://www.kevinkertz.com/. Glemte å svare deg. Tusen takk for linken, unge herr Djupvik. Burde ikke du sove da du skrev det svaret der, forresten? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som har bra tips til valg av monopod? Har veldig lyst på en - har en fin Manfrotto-tripod, men den er ofte litt for mye knot å drasse med seg.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen som har bra tips til valg av monopod? Har veldig lyst på en - har en fin Manfrotto-tripod, men den er ofte litt for mye knot å drasse med seg.. Jeg har ikke erfaring med andre monopoder, men jeg synes Velbon RUP-43 på JP til 399,- er helt kurant. Høy nok til meg på 187cm også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ikke erfaring med andre monopoder, men jeg synes Velbon RUP-43 på JP til 399,- er helt kurant. Høy nok til meg på 187cm også. Helt fin sålenge objektivet + kamera ikke blir for tungt. Har det selv og bruker det mye. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg bruker Man(n)frotto 680B. Duger den. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kanskje best å legge litt penger og gå for karbonfiber, så den er lett å ta med seg, som igjen fører til at man faktisk har den med? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ein monopod er vel ikkje akkurat det tyngste ein dreg rundt på. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Btw: Cruel, jeg ser du leser nå. Hvordan laget du de lysoppsettillustrasjonene på bloggen din? Jeg antar at du bruker et eller annet ferdigprogram eller liknende..? Svarer for Cruel jeg Du kan laste det ned gratis her http://www.kevinkertz.com/. Glemte å svare deg. Tusen takk for linken, unge herr Djupvik. Burde ikke du sove da du skrev det svaret der, forresten? Sove 00:50 på en lørdagskveld? Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ikke for å ta opp igjen debatten om piratkopiering osv, men et godt alternativ til å laste ned musikken er å bruke Spotify! Spotify er digg å ha, eneste er at det bare virker med internett da.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ikke erfaring med andre monopoder, men jeg synes Velbon RUP-43 på JP til 399,- er helt kurant. Høy nok til meg på 187cm også. Takker for tips - ser fin ut - tror jeg kommer til å gå for en fire-seksjoners som Velbon'en din eller sn0digs Manfrotto.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ein monopod er vel ikkje akkurat det tyngste ein dreg rundt på. Like fullt solide saker. Fotolæreren min endte opp med å bli stoppet en god del ganger av sekkjureti under OL på Lillehammer i 94. Fordi de lurte på hva han skulle med batong. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Spotify er digg å ha, eneste er at det bare virker med internett da.. Vanskelig å laste ned noe uten internett :doh: Tom Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Sove 00:50 på en lørdagskveld? Ja..? Barneoppdragelsen nå til dags.. Neida, jeg tuller. Lenke til kommentar
M.H Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Neida. Bruker bare noe helt nytt. Tror det heter Intetnett. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Morsomt bilde fra shooten som jeg og Thomas hadde for en stund siden . Fisheye er gøy . Francis Endret 1. februar 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Han så nesten litt barsk ut. Nesten. Egentlig bare komisk. Forøvrig; lagt ut 85mm 1.8 på foto.no nå. Er jo bare smør på flesk siden jeg har 50 1.4 og 135 2L Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hehe, fisheye er artig det ja.. mye spennende skygger i bildet. Forresten solgt Tammyen min (70-300) Siste gang den kommer til å sitte på D700. Blir jo bare mobbet av sånt Noen som har lyst på et hoya sirkulært pola 67mm? Endret 1. februar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Trenger ett stativ med paraply, hvor kan jeg få tak i det billigst? fotopia da de har i tillegg gratis frak når ting koster over 400kr. Nettop bestilt softboxer og stativ derfra. er ikke så gælie priser der. vurderte kaffebrus også men ble sånn stress å kjøre til Strömstad for å hente Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Btw: Cruel, jeg ser du leser nå. Hvordan laget du de lysoppsettillustrasjonene på bloggen din? Jeg antar at du bruker et eller annet ferdigprogram eller liknende..? Svarer for Cruel jeg Du kan laste det ned gratis her http://www.kevinkertz.com/. Glemte å svare deg. Tusen takk for linken, unge herr Djupvik. Burde ikke du sove da du skrev det svaret der, forresten? Tror faktisk den adressen står på alle bildene med lys setupene ;=D Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjører på Manfrotto 689B med et billig hode - funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå