Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funker det ikke greit med dusjvegger hvis man har flislagte vegger? Badet ble pusset opp i 2002. Skulle gjerne hatt sånne dører som man kan "brette" inn når de ikke er i bruk, så blir det ikke fullt så klaustrofobisk der inne.
Fliser er alt annet enn tette, selv om de virker som de er det, så nei. Hvis du finner et kabinett med bue, virker ikke de så store når de står med dørene åpne. "Vinkelkabinetter" (med avskåret hjørne) virker større, og helt firkantede kabinetter enda større...
Lenke til kommentar
Funker det ikke greit med dusjvegger hvis man har flislagte vegger? Badet ble pusset opp i 2002. Skulle gjerne hatt sånne dører som man kan "brette" inn når de ikke er i bruk, så blir det ikke fullt så klaustrofobisk der inne.
Fliser er alt annet enn tette, selv om de virker som de er det, så nei. Hvis du finner et kabinett med bue, virker ikke de så store når de står med dørene åpne. "Vinkelkabinetter" (med avskåret hjørne) virker større, og helt firkantede kabinetter enda større...

Flisene er tette. Det er fugene som ikke er tette ;)

Men Dusjkabinett er absolutt å foretrekke.

Lenke til kommentar
Hvis badet er pussa opp i 2002 av seriøse fagfolk, så ligger det membran under flisene. Da burde, så vidt jeg vet, ikke den løsningen du snakker om by på problemer. Om det derimot ikke er membran, da ber du om trøbbel hvis du lar veggen bli våt.

Det beste er kanskje å høre med de som har gjort jobben opprinnelig, høre hva de mener. De burde vite hva som er under flisene. Fakturaen for jobben burde og fortelle deg en del. Der er som regel materialbruken beskrevet.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Skulle prøve meg for første gang på en handballkamp tidligere denne uken, men må nok utsette det noen uker..

Ok. Var griseheldig med lyset i dag. Kampen var ganske tidlig på dag og det var sterk sol ute(var vinduer inne hallen).

Vanligvis er det ganske mørkt, og kampene bruker å gå sent på dag. Og med det været vi vanligvis har her på Sunnmøre, blir det ikke bedre.

Bruker stort sett 1/400, 2.8 og ISO 3200.

Lenke til kommentar
AKG K701

Oooh - har en sånn en jeg også. Er så fin lyd, atte! :D

Et problem er at de lekker relativt mye lyd til omgivelsene, som kombinert med at man lett skrur opp volumet når det er så fin lyd noen ganger kan sjenere omgivelsene..

Hint: Unngå (hammon-)orgel, som i The Doors, sekkepiper (Dropkick Murphys ftw!!) og andre lyse greier - det går rett igjennom til andre 15-20 meter unna.. ;)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg teste safari en stund. Opera er av en eller annen grunn inni he.... tregt på maskinen min.. Eller egentlig ikke maskinen, på nettet mitt. Samme resultat på macen. Kan være at f.eks forumet ikke kan lastes skikkelig i opera, funker helt fint i safari & IE.. kan spille på nettet og 2 sekunder etterpå sjekke akam og så vil ikke opera laste en dritt :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...