henkeZ Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Faen hvor jeg hater journalister som bruker blits når de tar bilder på handballkamper. Ødelelegger bildene mine. eks: Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Klag til Canon istede.. Si at lysmåleren din er alt for treg Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Og da har jeg plutselig ett kamera mindre. Mamma fikk minoltaen fra analog uke Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Funker det ikke greit med dusjvegger hvis man har flislagte vegger? Badet ble pusset opp i 2002. Skulle gjerne hatt sånne dører som man kan "brette" inn når de ikke er i bruk, så blir det ikke fullt så klaustrofobisk der inne.Fliser er alt annet enn tette, selv om de virker som de er det, så nei. Hvis du finner et kabinett med bue, virker ikke de så store når de står med dørene åpne. "Vinkelkabinetter" (med avskåret hjørne) virker større, og helt firkantede kabinetter enda større... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Funker det ikke greit med dusjvegger hvis man har flislagte vegger? Badet ble pusset opp i 2002. Skulle gjerne hatt sånne dører som man kan "brette" inn når de ikke er i bruk, så blir det ikke fullt så klaustrofobisk der inne.Fliser er alt annet enn tette, selv om de virker som de er det, så nei. Hvis du finner et kabinett med bue, virker ikke de så store når de står med dørene åpne. "Vinkelkabinetter" (med avskåret hjørne) virker større, og helt firkantede kabinetter enda større... Flisene er tette. Det er fugene som ikke er tette Men Dusjkabinett er absolutt å foretrekke. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Flisene er tette. Det er fugene som ikke er tette Niks, fliser suger vann som bare det... Men fugene er mindre tette... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Faen hvor jeg hater journalister som bruker blits når de tar bilder på handballkamper. Ødelelegger bildene mine. Blits har ingenting på idrettsbanen å gjøre! Forstyrrer noe jævlig.... Endret 31. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Det ble jo demonstrert allerede i 1951. På tide å dra lærdom av det, kanskje. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Faen hvor jeg hater journalister som bruker blits når de tar bilder på handballkamper. Ødelelegger bildene mine. Blits har ingenting på idrettsbanen å gjøre! Forstyrrer noe jævlig.... Jepp. Her er bildet før: (croppet og lysnet litt) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 tenkte aller mest på spillerne da Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Uansett Mange bilder går jo i søppelbøtta på grunn av blitsen hans. Irriterende. Men selfølgelig, ikke noe deilig for spillerne å få en blits rett i trynet. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Funker det ikke greit med dusjvegger hvis man har flislagte vegger? Badet ble pusset opp i 2002. Skulle gjerne hatt sånne dører som man kan "brette" inn når de ikke er i bruk, så blir det ikke fullt så klaustrofobisk der inne.Hvis badet er pussa opp i 2002 av seriøse fagfolk, så ligger det membran under flisene. Da burde, så vidt jeg vet, ikke den løsningen du snakker om by på problemer. Om det derimot ikke er membran, da ber du om trøbbel hvis du lar veggen bli våt. Det beste er kanskje å høre med de som har gjort jobben opprinnelig, høre hva de mener. De burde vite hva som er under flisene. Fakturaen for jobben burde og fortelle deg en del. Der er som regel materialbruken beskrevet. Endret 31. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Uansett Mange bilder går jo i søppelbøtta på grunn av blitsen hans. Irriterende. Men selfølgelig, ikke noe deilig for spillerne å få en blits rett i trynet. EXIF på bilde? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Uansett Mange bilder går jo i søppelbøtta på grunn av blitsen hans. Irriterende. Men selfølgelig, ikke noe deilig for spillerne å få en blits rett i trynet. EXIF på bilde? 1D Mark III, EF 70-200mm f/2.8L IS 1/500 - f/2.8 - ISO 1600 Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Skulle prøve meg for første gang på en handballkamp tidligere denne uken, men må nok utsette det noen uker.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Sånn for å orientere dere litt om hva som skjer i arbeidsgruppa for Forumboka; møtereferat fra møte i går. Kom gjerne med innspill i forhold til avgjørelser og diskusjoner. For at det skal bli et virkelig forumprosjekt og ikke bare noe tre tullinger styrer med, så er vi avhengige av at dere synger ut. Endret 31. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Skulle prøve meg for første gang på en handballkamp tidligere denne uken, men må nok utsette det noen uker.. Ok. Var griseheldig med lyset i dag. Kampen var ganske tidlig på dag og det var sterk sol ute(var vinduer inne hallen). Vanligvis er det ganske mørkt, og kampene bruker å gå sent på dag. Og med det været vi vanligvis har her på Sunnmøre, blir det ikke bedre. Bruker stort sett 1/400, 2.8 og ISO 3200. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 AKG K701 Oooh - har en sånn en jeg også. Er så fin lyd, atte! Et problem er at de lekker relativt mye lyd til omgivelsene, som kombinert med at man lett skrur opp volumet når det er så fin lyd noen ganger kan sjenere omgivelsene.. Hint: Unngå (hammon-)orgel, som i The Doors, sekkepiper (Dropkick Murphys ftw!!) og andre lyse greier - det går rett igjennom til andre 15-20 meter unna.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Vel, det er ikke noe problem siden det er til bruk på rommet hjemme og på hybelen. På rommet går det greit med litt lyd, på hybelen kan jeg godt spille over høyttalere med godt volum uten at de jeg bor hos hører noe som helst. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Nå skal jeg teste safari en stund. Opera er av en eller annen grunn inni he.... tregt på maskinen min.. Eller egentlig ikke maskinen, på nettet mitt. Samme resultat på macen. Kan være at f.eks forumet ikke kan lastes skikkelig i opera, funker helt fint i safari & IE.. kan spille på nettet og 2 sekunder etterpå sjekke akam og så vil ikke opera laste en dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå