Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om Sigma 100-300mm f/4 har intern zoom btw?

 

Selv om jeg har Nikon, har jeg ikke noe problem med å anbefale andre merker. De fleste kunder er CaNikon, og begge merkene har modeller trinnvis i forskjellige prisklasser. D40/400D -> D80 -> 40D -> D300

Og så har du Olympus, Pentax og Sony også.

 

Tom

Lenke til kommentar
Meg, ART, Simen1,K-ryeng(han jobber i en fotobutikk så han er ikke sikker)

da trenger vi 96-97 skapniger til.

Jobber i fotobutikk ja, men tar gjerne i mot konkurranse. Jamm, Fulgu og Bikeridr skriver sikkert gjerne under også. Dessuten er det en og annen senjaværing her, som sikkert tar en skikkelig fotobutikk i Tromsø.

 

Men helt seriøst Stoney - stiller dere opp en lørdag formiddag i Storgata, får dere nærmest garantert 100 underskrifter tvert. Tar dere med kameraer i tillegg, får dere nok finanasiert billetten til utsendingene.

Lenke til kommentar
hehe. Da drar du vel til butikken og har et intervju. Selv hadde jeg intervju/arbeidsdag slik at de fikk sett hvordan jeg faktisk var som ansatt. Ikke like lett å se alt ved personen under et intervju.

 

Var intervju jeg regnet med ja :)

Jeg skal ikke jobbe full arbeidsdag med det første (Siden jeg går på skole, skreiv det i søknaden) så det blir nok helgearbeid/etter skole, ihvertfall til jeg er ferdig på skolen.

Lenke til kommentar
hehe. Da drar du vel til butikken og har et intervju. Selv hadde jeg intervju/arbeidsdag slik at de fikk sett hvordan jeg faktisk var som ansatt. Ikke like lett å se alt ved personen under et intervju.

 

Var intervju jeg regnet med ja :)

Jeg skal ikke jobbe full arbeidsdag med det første (Siden jeg går på skole, skreiv det i søknaden) så det blir nok helgearbeid/etter skole, ihvertfall til jeg er ferdig på skolen.

 

Se fram til sommerferien!

 

Er du griseheldig får du jobbe 5 dager i uka, 8 timer hver dag... jeg hadde gitt opp ferien min for det GLATT! tenk så morro da, masse cash, jobbe med det du har drømt om lenge hver dag, og lære MYE! huff... håper du får jobb da ;)

Lenke til kommentar
Se fram til sommerferien!

 

Er du griseheldig får du jobbe 5 dager i uka, 8 timer hver dag... jeg hadde gitt opp ferien min for det GLATT! tenk så morro da, masse cash, jobbe med det du har drømt om lenge hver dag, og lære MYE! huff... håper du får jobb da ;)

 

Ja, håper jeg også.

Men i sommerferien blir det isåfall travelt; male ett svært 3-etasjes hus (muttern sitt) og få 15.000 svart der + 5 dager i uka hvis jeg får jobb? :p

 

Edit: Får vann i munnen av å tenke på alt utstyret jeg kommer til å svi av pengene på :p

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Hmm, bortkjemt faen skap... 15k for et hus, håper det er 5 lag...

 

men det tar du på under 2 dager vet du... bare heng opp en liste av masse fotoutstyr på capsen, og jobb 48 timer i strek.

 

Ståle: Du er bare full av peeeng...

 

Nei jeg er blakk som F...

Har akkurat bygget nytt studio og det var mye dyrere enn planlagt :-(

 

men du har et studio...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...