Snirfle Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Alt annet enn Gamer er heleid av Edda. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Alt annet enn Gamer er heleid av Edda. Da er den saken grei. Tom Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Vet ikke om dere har fått med dere saken, men gamer.no og tek-nettverket skiller lag. Er de som spår at akam er neste på lista... Så det nettopp. Håper virkelig ikke at det går i den retningen. LEVE AKAM! Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 leve gamer.no 8-) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Dagens gladnyhet. Jeg har fått EAC til å virke under Wine på 64-bits Ubuntu. Og det på en PC som EAC ikke virker under XP. Hasta la Vista Windows. Neste prosjekt blir det seriøse undersøkelser av Linuxbaserte fotoprogram. Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Alt annet enn Gamer er heleid av Edda. Da er den saken grei. Tom Da er situasjonen litt annerledes, ja. Men man vet tydeligvis ikke med Edda. Kulturo ble jo lagt ned, og at dem ikke klarte å bli enige med gamer.no, tror jeg var en stor tabbe. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Når vi er inne på PCer som ikke funker, noen som vet hvorfor Photoshop CS4 bare finner 1689mb ram når jeg har 3gb? Har ikke vært borti noe lignende med tidligere versjoner.Bruker Windows XP på "problemmaskinen". Noe med at andre prog som kjører. Maks 1,7 GB på 32 bit. Sjekk denne siden. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Ingen her som har en 500 ampers puls-mig og selge billig ? Har planer å begynne og bygge skjærgårdsjeeper i aluminium og et nytt apparat koster en 48.000.- Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 WTF!?!? Tenkte, i et siste, desperat forsøk, at jeg skulle koble ut, og koble inn alt igjen. OG DET FUNKA! Windows, som jo seff er som det er, hang seg opp, så jeg skriver dette fra Macen, men dataen ser ut til å fungere bra! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Vet ikke om dere har fått med dere saken, men gamer.no og tek-nettverket skiller lag. Er de som spår at akam er neste på lista... Hvorfor det? (Altså at Akam er neste på lista) Det med Akam er stort sett dommedagsprofetiar frå dei som meiner Edda køyrer heile Tek-nettverket i grøfta trur eg, ikkje noko reellt. Neste prosjekt blir det seriøse undersøkelser av Linuxbaserte fotoprogram.Ein del info om Linux og foto finn du i blogen til Joel Cornuz. Det er ei innhaldsliste der, so du kan finne det meste relevante raskt. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Hva er poenget med at man må være så trøtt om morran? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Dagens gladnyhet. Jeg har fått EAC til å virke under Wine på 64-bits Ubuntu. Og det på en PC som EAC ikke virker under XP. Hasta la Vista Windows. Neste prosjekt blir det seriøse undersøkelser av Linuxbaserte fotoprogram. Tom Tøft detta Tom. Fan, har veldig lyst til å kjøre over på noe linux på hovedmaskina mi hjemme. har jo fått driverstøtte til skjermkortet mitt for ikke lenge siden også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Ein del info om Linux og foto finn du i blogen til Joel Cornuz. Det er ei innhaldsliste der, so du kan finne det meste relevante raskt. Takk for tipset. Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Den dagen jeg får Lightroom og PS til å kjøre stabilt i wine (eller lignende), konverterer jeg gjerne til Linux. Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Den dagen jeg får Lightroom og PS til å kjøre stabilt i wine (eller lignende), konverterer jeg gjerne til Linux. Francis Lightroom er jeg ikke noe fan av, PS Elements gjør det jeg trenger. Men den er buggy som F på Windows også. Så det blir vel å sjekke Bibble og LightZone tenker jeg. Tom Lenke til kommentar
arela Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Tester IDimager på 14'de dagen - ser ut til å være en god Adobe-fri løsning sammen med CaptureNX2. Da blir det ikke Lightroom likevel. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Så det blir vel å sjekke Bibble og LightZone tenker jeg. Tom Kjører LightZone (etter tips fra en annen her på forumet) på min ultraportable pc med Ubuntu. Fungerer utmerket og det er ingenting jeg savner. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Den dagen jeg får Lightroom og PS til å kjøre stabilt i wine (eller lignende), konverterer jeg gjerne til Linux. Francis Den dagen Adobe offisielt kommer med programvare til Linux konverterer jeg arbeidsstasjonen min. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Bibble, er det noe ala lightroom uten steorider? Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg kom over denne fotokonkurransen i går, og jeg har det perfekte bildet for en av kategoriene. Men jeg merker at jeg er en smule nølende til å overlate alle rettigheter til Coca-Cola uten å være garantert at jeg får noe igjen for det, men samtidig er det jo gøy å vinne ting. (sier ikke nei takk til nye ski) Hva synes folk her om denne typen konkurranser egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå