Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ordforådet er mindre i moss forstår jeg ;)

Man velger ikke sted man bor vøttu... eller gjør man kanskje det.. hmm.. nei nå må jeg sette meg borte under treet og tenke litt *tenk *tenk *tenk

 

"Brumm," sa sprett vennlig, "du har ikke mye forstand." "Nei jeg vet det," sa Brumm beskjedent.
Lenke til kommentar
I mitt hode er det snakk om plastikk (i motsetning til glass), brukes jo også til billig optikk. Finnes sikkert ulike kvaliteter her som med det meste annet, men jeg har nå lært at glass er plasikk overlegent også som filtermateriale.

Så lenge vi snakker om syntetisk harpiks, så kan du sikkert kalle det plastikk. Men det er forskjell på plastikk og plastikk.

 

whaaa? Der var det mange store ord.. Skjønte vel halvparten av det selv :D:thumbup:

Forsøkte bare å være morsom ved å blande inn en haug med ord relatert til fotografiske filtre i en setning. Men disse forsøkene har det med å falle som en stein til jorden...

Lenke til kommentar
whaaa? Der var det mange store ord.. Skjønte vel halvparten av det selv :D:thumbup:

Forsøkte bare å være morsom ved å blande inn en haug med ord relatert til fotografiske filtre i en setning. Men disse forsøkene har det med å falle som en stein til jorden...

Det var en ganske så genial sammenseting, kunne ikke holde meg unna å "kommentere" det :D

Lenke til kommentar
I mitt hode er det snakk om plastikk (i motsetning til glass), brukes jo også til billig optikk. Finnes sikkert ulike kvaliteter her som med det meste annet, men jeg har nå lært at glass er plasikk overlegent også som filtermateriale.

Så lenge vi snakker om syntetisk harpiks, så kan du sikkert kalle det plastikk. Men det er forskjell på plastikk og plastikk.

vel... det var egentlig bare i forbindelse med noen Lee filtre jeg bestilte. kostet 95 dollar per stykk, så jeg håper ikke filtrene er av dårlig kvalitet ;)

Lenke til kommentar

jeez.

Multicom er treige.

Sendte en mail i forigårs og spurte om statusen siden ingenting hadde skjedd siden jeg bestillte den på mandag 19.1.

 

De svarte med at ting gikk litt tregt pga flere lagre og at de lovte å få sendt den iløpet av dagen.

varen var på lager når jeg bestillte den.

 

Ingenting har skjedd til dags dato, jeez.

Jeg er utålmodig.

Endret av Mollenpriz
Lenke til kommentar
Er det mulig? Fikk endelig igjen PSUen, men nå nekter maskinen å boote, og det lyser 2 røde lys på GPUen, noe som aner hva problemet er. Kilder funnet på google påstår at det betyr at det er defekt. Isåfall tror jeg snart jeg ødelegger verden.

hvilket skjermkort har du?

sjekket at du har koblet til !alle! kablene på skjermkortet og at det sitter skikkelig i sporet sitt?

Lenke til kommentar
Er det mulig? Fikk endelig igjen PSUen, men nå nekter maskinen å boote, og det lyser 2 røde lys på GPUen, noe som aner hva problemet er. Kilder funnet på google påstår at det betyr at det er defekt. Isåfall tror jeg snart jeg ødelegger verden.

Hallo? Du er inne i fotodelen... Så lenge setningen ikke består av objektiv, kamera eller lignene er det ikke mye hjelp å få her. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...