arela Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Bedre å ta bilde av dyretråkk. Her gikk det en elg i går - spennende bilde uten neglebit! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Så en billig EOS 1D MKII til salgs nå og sendte meld til pappa. Svaret ble: "Studer til prøve og eksamen du. Hi hi :o)" Lystpå Edit* Glemte MKII Endret 29. januar 2009 av W202 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg skal ha meg en 1D mkII når oppsigelsesperioden min har gått ut Eller evt mkIII... Vi får se hvor mye penger det blir Og da skal jeg forøvrig ikke bytte ut 5Den, bare kjøpe mer. Edit: W202 regner med at det er den til 5000,- på foto.no. Ville spurt selger hvorfor han/hun selger så utrolig billig først.... Endret 29. januar 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Er det bare meg eller er det enkelte her som kjøper nytt kamera hver mnd...? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Edit: W202 regner med at det er den til 5000,- på foto.no.Ville spurt selger hvorfor han/hun selger så utrolig billig først.... Selvsagt. Lurer på del selv :/ Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Edit: W202 regner med at det er den til 5000,- på foto.no.Ville spurt selger hvorfor han/hun selger så utrolig billig først.... Selvsagt. Lurer på del selv :/ Kanskje den er pressebrukt? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Står at den ikke er det da.. Sender en e-post i skrivende stund.. Endret 29. januar 2009 av W202 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er det bare meg eller er det enkelte her som kjøper nytt kamera hver mnd...? Holder med to tre i året Tom edit: I fjor kjøpte jeg EOS 30D,EOS 3 og Olympus E-420. Endret 29. januar 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Noen som vet hva resin filter betyr? har noe med GND filter å gjøre, men vet ikke hva Endret 29. januar 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå er jeg stolt. Jeg har spist salat til kvelds. Salat, ost, skinke og litt hvitløksdressing. Sundt, og digg. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Nå er jeg stolt. Jeg har spist salat til kvelds. Salat, ost, skinke og litt hvitløksdressing. Sundt, og digg. Kveldsmat nå, så tidlig på kvelden? Har jo ikke fått fordøyd middagen enda Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spiser middag klokka tre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet hva resin filter betyr? har noe med GND filter å gjøre, men vet ikke hva Det betyr bare at kunstig harpiks er benyttet som materiale i fremstillingen av filteret. Det sier ikke noe om hva slags bruk filteret er for. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spiser middag klokka tre. Det er sikkert fornufitg. Men du kan slutte å ete maten til maten min (grønne ting) Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som vet hva resin filter betyr? har noe med GND filter å gjøre, men vet ikke hva Det betyr bare at kunstig harpiks er benyttet som materiale i fremstillingen av filteret. Det sier ikke noe om hva slags bruk filteret er for. sier det noe om kvaliteten? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Grønne ting er som regel ikke til å spise. hehe.. Dessuten så spiste han jo skinke også da, Tom. @ simon. har du noe å si på bildet mitt igjen? For nå har jeg endret det litt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1067311&hl= måtte bare spørre. Endret 29. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 sier det noe om kvaliteten? Jeg har i utgangspunktet ikke peiling. Men et råtips er at det lages filtre både av god og dårlig kvalitet også når det gjelder resin filter. Kanskje noen med et mer gradert erfaringsgrunnlag kan polarisere debattens tonale omfang. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "Resin" er i det minste ikke noe å være sånn veldig redd for - vanlige asfæriske linseelementer (f.eks de som sitter i Sigma 30/1.4) fremstilles ved en kombinasjon av sfæriske glasselementer og "resin" som limes på for å gjøre elementene asfæriske. Tro det eller ei. Ifht. filtere har jeg selvsagt akkurat null erfaring. Lenke til kommentar
lazyman Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 sier det noe om kvaliteten? Jeg har i utgangspunktet ikke peiling. Men et råtips er at det lages filtre både av god og dårlig kvalitet også når det gjelder resin filter. Kanskje noen med et mer gradert erfaringsgrunnlag kan polarisere debattens tonale omfang. I mitt hode er det snakk om plastikk (i motsetning til glass), brukes jo også til billig optikk. Finnes sikkert ulike kvaliteter her som med det meste annet, men jeg har nå lært at glass er plasikk overlegent også som filtermateriale. -Lazy Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Spiser middag klokka tre. Det er sikkert fornufitg. Men du kan slutte å ete maten til maten min (grønne ting) Tom Jeg pleide å tenke slik, men jeg anbefaler å prøve det. Gjerne med litt pasta! *nam* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå