Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men som vi sier på jobben, virker det? Ikke tukle med det ;)

Minner meg på faren til en kompis. Personen det er snakk om er din normale do-it-yourself-type-of-guy. Med andre ord direktør i et lakseoppdrettsfirma.

 

Jeg husker en gang da jeg var ung. Jeg skulle hjem, kom opp fra kjelleren hjemme hos dem. Jeg ser faren demontere den store widescreen-TVen deres.

 

- Er det noe galt med den?

- Meeeh. Men jeg lurer på om jeg kan forbedre den litt..

Lenke til kommentar
Skulle ta meg en tur i fjære og prøve meg på å ta noen fuglebilder.. Kikka på på bilde jeg hadde tatt og presterte å trampe på den eneste plassen i hele bakken det var is.. Resulterte i at ventrelabben slei ut og jeg tråkket over på innsiden av venstrefoten + at jeg satte meg på den. Dårlig deal når man veier 105kg.

Kikket ned og bein stakk ut og tærne pekte imot meg..

 

blææææh, hørtes virkelige ekkelt ut!

Du får ha god bedring.

Lenke til kommentar
Skulle ta meg en tur i fjære og prøve meg på å ta noen fuglebilder.. Kikka på på bilde jeg hadde tatt og presterte å trampe på den eneste plassen i hele bakken det var is.. Resulterte i at ventrelabben slei ut og jeg tråkket over på innsiden av venstrefoten + at jeg satte meg på den. Dårlig deal når man veier 105kg.

Kikket ned og bein stakk ut og tærne pekte imot meg..

 

Hørtes ikke bra ut. God bedring.

(Mulig jeg skal droppe skituren med chris300 i morgen, kan jo falle - neida, jeg tar med et UV filter for sikkerhets skyld - glemte du UV mot holka saturnia?)

Lenke til kommentar
Nokon som veit om ein bra plugin for å lage realistisk støy?

Trenger du plugin, er det ikke bare å skru opp ISO ?

 

Neida, regner med at du øsnker filmstøy. Det er et firma eller produkt som kalles Nik som har noen plugins for å emulere film. tror det er også høy-iso filmer i den samlingen.

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...