Simon Aldra Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg kan, jeg kan, jeg kan! Jeg er flink til å dømme, liker uvanlige løsninger og uvanlige metoder. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 fototim: hva er det du har stelt i stand Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 fototim: hva er det du har stelt i stand Litt liv å røre, i hvert fall. Kanskje blir det bok av det og Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Jeg kan, jeg kan, jeg kan! Jeg er flink til å dømme, liker uvanlige løsninger og uvanlige metoder. 1 stemme til simon Hmm.. Video opptak med D700... Hørtes artig ut. må prøves xD http://www.akam.no/artikler/videoopptak_med_nikon_d700/67495 Endret 28. januar 2009 av Dewil Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg kan også være med å plukke ut, vis dere sliter, og dør etter å finne en til Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg liker også forresten å se på bilder Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Dette er et fotoforum... tror alle her liker å se bilder Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 FN... også jeg som trodde jeg var unik... Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Hmm.. Video opptak med D700... Hørtes artig ut. må prøves xDhttp://www.akam.no/artikler/videoopptak_med_nikon_d700/67495 Vet noen om dette finnes for D300? Tenker fett webkamera:D Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Hmm.. Video opptak med D700... Hørtes artig ut. må prøves xDhttp://www.akam.no/artikler/videoopptak_med_nikon_d700/67495 Vet noen om dette finnes for D300? Tenker fett webkamera:D støtter visst d300 også... sjekk denne siden: http://www.breezesys.com/NKRemote/index.htm Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Sykmeldt i 12 uker... Blæh Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Hurra, jeg har akkurat "bricka" den stasjonære PC'en - skulle oppdatere BIOS ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) 12 uker!? WTF? Skåret av deg beinet? Tom: Ouch! Endret 28. januar 2009 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Tom: Ouch! Hajlp ikke å cleare CMOS heller Tom Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Skulle ta meg en tur i fjære og prøve meg på å ta noen fuglebilder.. Kikka på på bilde jeg hadde tatt og presterte å trampe på den eneste plassen i hele bakken det var is.. Resulterte i at ventrelabben slei ut og jeg tråkket over på innsiden av venstrefoten + at jeg satte meg på den. Dårlig deal når man veier 105kg. Kikket ned og bein stakk ut og tærne pekte imot meg.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Tom: Ouch! Hajlp ikke å cleare CMOS heller Tom kjekt.. godt at det er mulig å få tak i nye da. du kan jo også prøve å ta ut batteriet og se om det hjelper. Men som vi sier på jobben, virker det? Ikke tukle med det Skulle ta meg en tur i fjære og prøve meg på å ta noen fuglebilder.. Kikka på på bilde jeg hadde tatt og presterte å trampe på den eneste plassen i hele bakken det var is.. Resulterte i at ventrelabben slei ut og jeg tråkket over på innsiden av venstrefoten + at jeg satte meg på den. Dårlig deal når man veier 105kg.Kikket ned og bein stakk ut og tærne pekte imot meg.. Ikke digg veit jeg. God bedring Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 kjekt.. godt at det er mulig å få tak i nye da. du kan jo også prøve å ta ut batteriet og se om det hjelper. Prøvde å resette CMOS med å flytte strap'en. Det holdt ikke, måtte også koble fra alle diskene, DVD spilleren, halvparten av minnet og et grafikk kort. Men nå virker det igjen Men som vi sier på jobben, virker det? Ikke tukle med det Hysj Skulle ta meg en tur i fjære og prøve meg på å ta noen fuglebilder.. Kikka på på bilde jeg hadde tatt og presterte å trampe på den eneste plassen i hele bakken det var is.. Resulterte i at ventrelabben slei ut og jeg tråkket over på innsiden av venstrefoten + at jeg satte meg på den. Dårlig deal når man veier 105kg.Kikket ned og bein stakk ut og tærne pekte imot meg.. God bedring herfra også. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Prøvde å resette CMOS med å flytte strap'en. Det holdt ikke, måtte også koble fra alle diskene, DVD spilleren, halvparten av minnet og et grafikk kort.Men nå virker det igjen Men som vi sier på jobben, virker det? Ikke tukle med det Hysj Tom Fint å høre at det er oppe igjen.. Husker på dette neste gang du skal flashe Bios nå da. Kanskje du tenker deg om to ganger før du gjør det igjen hehe. For prøve må vi jo.. hehe Da var det bare å vente på at noen klarer å lage ferdig programmvare så jeg kan ta opp video med D700'n God natt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Fint å høre at det er oppe igjen.. Husker på dette neste gang du skal flashe Bios nå da. Kanskje du tenker deg om to ganger før du gjør det igjen hehe. For prøve må vi jo.. hehe Har flasha BIOS'er i snart 20 år, så det skal mer til å skremme meg. Men jeg gjør det ikke fra Windows neste gang. Har problemer med at EAC oppfører seg rart, så BIOS var post en på listen over driver-oppdateringer som jeg hadde tenkt å utføre for å få PC-en til å oppføre seg skikkelig. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hør hør!, Vi har muligens en vinner for step by step (steg for steg) guide til "Dave hill look". Nå sier de jo ikke det rett ut men dette er meget nærmt hva vi har sett DH gjør. Linkage og her er stegene http://www.scottkelby.com/blog/2009/archives/3129#more-3129 Endret 28. januar 2009 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå