Dewil Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Det er et stykk creepy bilde ass.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Lurer på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde satt det som skrivebordsbakgrunn på madammen sin laptop. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Hmm.. fått tilbud om å kjøpe en enkelt Visatec blitspakke av min militære sjef. Er jo et kvalitets merke og Interfoto leverer produktet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Bah. Thenk u for making me haunted. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Det er et stykk creepy bilde ass.. Bør ikke vises til personer med fylleangst. Men jeg er rimelig sikker på at hvis den bikkja dukker opp i drømmene mine, så vil den si noe teit som "Jeg har lyst på pannekaker" eller "grønne sokker er fint til den gule dressen" Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Det er et stykk creepy bilde ass.. Bør ikke vises til personer med fylleangst. Men jeg er rimelig sikker på at hvis den bikkja dukker opp i drømmene mine, så vil den si noe teit som "Jeg har lyst på pannekaker" eller "grønne sokker er fint til den gule dressen" Tom Slemt å nevne pannekaker 1 time før lunsj. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 A propos smile.jpg og stoners avatar: Har ikke fått sove skikkelig et par sene kvelder nå - har derfor heller sittet oppe og spilt Fallout 3. Veldig samme stemningen som bildet når man har møtt supermutanter og ghouls til den store gullmedaljen, og er på vei ned i et gammelt våpenlager mens geigertelleren løper løpsk og hagla synger på siste verset.. Hmm - kunne ikke bikkja der være inspirasjon for en fin Fallout 3-mod? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 A propos smile.jpg og stoners avatar: Har ikke fått sove skikkelig et par sene kvelder nå - har derfor heller sittet oppe og spilt Fallout 3. Veldig samme stemningen som bildet når man har møtt supermutanter og ghouls til den store gullmedaljen, og er på vei ned i et gammelt våpenlager mens geigertelleren løper løpsk og hagla synger på siste verset.. Hmm - kunne ikke bikkja der være inspirasjon for en fin Fallout 3-mod? Har spillet liggende men har ikke turt å ta av plastikken enda. Tipper det vil stjele litt tid. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Det stjeler livet ditt eit par vekers tid, ja. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Dagens WtD Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Hahaha, schnell! Har folket sett denne, forresten? Jeg tok meg selv i å tro på det i noen sekunder.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Ja. Sett bildet for leenge siden, og tenkte bare at det var litt creepy. Men for et par dager siden leste jeg de historiene og så bildet igjen, og da var det litt ekkelt. RL The Ring, lxm. Kunne vært litt kult da, Donnie Darko meets The Ring lxm. Lenke til kommentar
fulmar Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Næmmen, det er jo bare Bjarne, bikkja til Pondus! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg skvatt noe inni h.. da jeg så bildet etter å ha lest all den teksten der. Blir helt hekta på smile.DOG nå (igjen.. lenge siden første gang jeg dro på leting etter den), selv om jeg ikke tror noe på det. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Næmmen, det er jo bare Bjarne, bikkja til Pondus! hahaha, vist faen er det det! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Næmmen, det er jo bare Bjarne, bikkja til Pondus! Yup - tannstillingen ser forskjellig ut hver gang man ser bildet. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Er det mulig å kjøpe reservedeler til Elinchrom softbokser noe sted? Fikk en på skolen i dag som mangler klemmer og duker. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ny undertråd i debatten om forumboka "Jury vs først til mølla". Foreløpig er det overveiende flertall for jury. Selv om jeg er for, så hadde det vært greit med noen gode argumenter for alternativet. Det å få veid argumenter opp mot hverandre er ofte sundt. Endret 28. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg er helt klart for jury. Men hvem blir juryen i så fall? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg er helt klart for jury. Men hvem blir juryen i så fall?Godt spørsmål Som akkurat dukka opp i Jury vs. Først til mølla tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå